Sängram

2012-12-08 | 22:09:51 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Åh, jag har hittat en söt liten glassmaskin som jag vill ha, jag har alltid velat ha en glassmaskin så jag kan göra min egen glass med massa olika smaker men jag har aldrig köpt mej nån.. och varför vet jag inte för dom är ju inte dyra. Men de har väl blivit som med allt annat när de gäller mej, jag skjuter upp allting och tänker "jag gör de imorgon". Men jag ska nog köpa mej en glassmaskin nu tror jag. :) Finns så mycket som jag både vill ha och som jag behöver sen när jag flyttar till större och de ska bli jättekul att köpa allt.
 
Sen har jag hittat en superfin sängram som jag vill ha, de är precis en sån som jag alltid har velat ha och som jag har tyckt är så fin när jag sett den i tidningar men som jag inte har hittat innan, men nu har jag hittat den. Och jag blir så glad och längtar ännu mer tills jag flyttar när jag ser framför mej hur jag har möblerat och hur fint allt blir. Den här sängramen, min vita byrå och så den fina tavlan som jag ska köpa imorgon.. de kommer bli jättefint :)
 
 
 
 
Det går inte så bra att fundera ut julklappar för jag fastnade framför tvn och "Så mycket bättre" och jag blir helt stum och chockad över de programmet. Först för att dom får låtarna att bli riktigt grymma och man blir glad av att se hur glada dom blir när dom hör låtarna.
Sen får man lära känna dom och får höra allt dom har varit med om, och sånt berör verkligen mej jättemycket. Jag blir så tagen och känner så mycket för dom och för de dom berättar, de är så mycket som man inte vet om och som man aldrig hade kunnat föreställa sej. Kända människor som man ser på tv är ju såna som man tror har haft det bra och som lever livet och gör massa härliga saker.. men så är det ju inte, dom har verkligen gått igenom skit dom också som vi "vanliga" människor har gjort.
Det är så svårt att föreställa sej och jag blir så berörd av deras berättelser att de är helt galet, och jag tror att jag blir så berörd just för att jag har så svårt att tänka mej att dom som man "vet vilka de är" har varit med om såna hemska och jobbiga saker. Usch usch.. jag får såna "jag tycker synd om" känslor så himla lätt och de kan vara lite jobbigt ibland, men jag har väl helt enkelt blivit en lite "blödigare" människa. Fast de kanske går väldigt upp och ner från dag till dag de me som allt annat gör just nu, så jag får ta en dag i taget och så får det bli som det blir :)
 
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0