God jul! :)

2012-12-24 | 20:45:25 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Idag är det julafton och det började med att alla syskon och Ciccis man Olle kom hit och åt julfrukost och efter de öppnade vi lite julklappar.. Jag fick en jättefin skinnväst av min brorsa som jag hade önskat mej väldigt mycket så jag blev så glad när jag fick den :)
Sen spelade vi "barn" lite yatzy en stund innan några åkte iväg på julfirande på annat håll.
Vi andra satte oss i soffan och pratade och åt godis en stund, och godisskålen va enormt stor kan jag säga..
Sen har vi ätit julmiddag och tagit en mysig promenad och öppnat lite fler julklappar och nu sitter jag i mitt rum och packar lite. 
Jag skriver inte så mycket om julen idag eftersom jag inte gillar julen och jag skulle gärna skriva mer om dagen och om varför jag inte gillar julen förutom de att den påminner mej om mamma och hur hon mådde när jag såg henne sist men de kan jag inte...
Nu ska jag snart gå till mitt "nya" hem som jag ska ha under en vecka :) Jag lägger in lite andra bilder i morgon!
 
God jul till er!
 
 
 
 
Katten va helt galen i alla snören och kartonger :)
 
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0