4e advent.

2012-12-23 | 23:17:00 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Oj vilken seg dag de har varit idag, tiden har gått så sakta.
Imorse efter frukosten och efter att jag hade plockat undan lite i mitt rum så började jag dammsuga hela huset, det tog ett tag och jag va helt slut när jag va klar, men rent blev det. Sen la jag mej i sängen och kollade lite på en film innan jag åkte ner till konsum för att hämta ut ett paket som hade kommit till mej, de va från min fina Alexandra och jag är så nyfiken på vad de är för något :) Några paket som jag har fått av alla underbara människor i Småland ska jag öppna imorgon bitti/förmiddag, är så nyfiken så jag kan inte hålla mej till kvällen :)
När jag kom hem så åt vi middag och sen fortsatte jag med mitt julgodis bak, och idag gick det faktiskt bättre så nu är de klart och jag hoppas att dom är goda, jag har inte smakat än utan jag tänkte smaka och bjuda alla syskon och respektive imorgon :) 
 
 
 
 
 
Julbaket tog ett tag för de va lite pillergöra så när de va klart va de dags att göra janssons frestelse till imorgon, jag äter de verkligen inte själv men några andra i familjen gör de så jag gjorde den åt dom, så hoppas den smakar godare än vad den luktar ;)
Sen halv åtta så har vi spelat bingolotto och de är väldigt långdraget när de är uppesittarkväll. Jag väntar på treans bingo nu och de är en timme kvar tills de slutar så den borde ju komma snart :)
 
Hahaha tidigare ikväll ringde min morbror och sa att dom hade vunnit en bil på bingolotto och att den skulle levereras på onsdag, och då är dom utomlands för dom åker imorgon och jag ska bo hos dom och passa huset och katterna under tiden. Så då sa han att jag va tvungen att ta emot bilen och att jag fick låna den tills dom kom hem, och de va en ny jättesnygg volvo.. Jag blev jätteglad för deras skull och tyckte att de skulle bli skönt att köra en snygg bil i några dagar istället för min fula bil.. och efter vi hade pratat ett tag så säger han "nä jag bara skojar, vi har inte vunnit en bil, men vi har vunnit två nya lotter så kan du lösa in dom åt oss nästa vecka?" hahaha va han lurade mej, jag gick verkligen på de och han skrattade en hel del efter.. det märks att jag är lättlurad :)
 
Ikväll har de varit lite sådär och vissa saker gör mej bara så irriterad och trött.. men jag kan inte skriva om de här och de gör mej så frustrerad, men jag får väl försöka släppa de eller försöka att inte bry mej...
Men de är svårt att försöka att inte bry sej när de är så jobbigt så jag brukar lägga mej i sängen och kolla på nån rolig serie för att få tankarna på nåt roligt :)
 
Nu ska jag snart gå och lägga mej för imorgon lär de ju bli full rulle hela dagen så då är de skönt att ha sovit bra, och inatt sov jag inte så mycket för jag spelade quizkampen halva natten eller till halv fyra tror jag och sen bråkade katten med mej så de blev inte mycket sömn :)
Tack för alla god jul sms och hälsningar på Facebook som jag har fått, det värmer verkligen! <3

Godnatt och sov så gott! :)
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0