2013-01-28

2013-01-28 | 12:32:44 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
 
Jag tycker bara om den här låten så mycket, jag fastnade för den för jättemånga år sen men jag har aldrig tröttnat eller slutat gilla den. Jag vet inte varför jag gillar den så mycket men de är nåt med den som berör mej.
Jag ska ha en sån dag när jag bara sitter och lyssnar på bra låtar, en mysdag.
Jag ska nog kolla runt på lite möbler också, jag vet så mycket som jag vill köpa så jag ska kolla runt lite och drömma mej bort :) 
Inatt har väl varit en sådär natt tror jag, får så ont i mina armar och ben till och från och nu är de rätt jobbigt. Jag vet inte hur jag ska beskriva de riktigt men när jag sträcker ut armarna och benen raka så gör de ont, som att nåt tar emot och strålar igenom armar och ben. De är som att nånting är i kläm och en liknande känsla av sendrag nästan. Jag har haft så innan också men de gick över men nu har de kommit tillbaka igen så de har gjort att jag sovit ganska dåligt men jag hoppas de går över snart igen.
Jag kom hem från stan för två timmar sen och de är bara jag och pappa hemma och han kollar på tv där nere och jag sitter här uppe i min säng. Brukar alltid bli trött när jag har varit iväg och nu va jag både på sjukhuset och tog prover och på affären och handlade, så tröttheten kommer nog snart så då är de skönt att ta de lugnt ett tag. Jag ska gå ner och plocka ur diskmaskinen och fixa lunch om en timme men tills dess ska jag bara sitta här och njuta av all bra musik som finns och skriva på min självbiografi eller vad man ska säga att de är. De är bra att jag har mycket tid nu för den kommer nog ta tid att skriva för de är svårt att komma igång men när man väl gjort de och är på de humöret att man vill skriva så går de fort.
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0