Ont i halsen :/

2013-02-08 | 23:50:53 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Usch för att ha ont i halsen :/ Varför skulle jag få ont i halsen nu för, och varför blev de så här mycket ont.. Det känns som att de är så mycket värre att ha ont i halsen nu mot vad de är i vanliga fall, jag vet inte om jag bara inbillar mej att de är de eller om de är de.
Jag känner mej så liten och ynklig och jag kan inte äta, de gör riktigt ont när jag sväljer.. De är som när man äter chips och råkar svälja en för stor bit, de känns som att de skär upp längs med hela halsen och så svider de på något sätt. .
Jag vill bara att de ska gå över och jag hoppas att de gör de, jag vill ju inte att de ska bli nåt krångel och att jag ska få feber eller nåt sånt så de äventyrar behandlingen. De skulle göra mej så ledsen nu när de är så nära slutet.. 
 
Så nu ska jag försöka sova och hoppas på att de känns bättre imorgon!
Godnatt!!
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0