Lunch hos syrran!

2013-02-17 | 19:36:39 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Idag gick jag upp vid nio och åt frukost och sen fixade jag bland mina kläder en stund och efter de tog jag en promenad. Jag försöker gå varje dag nu så jag håller igång musklerna och så de blir lättare att komma igång sen när jag är klar med alla behandlingar.
Efter promenaden duschade och fixade jag iordning mej och sen åkte Edwin och jag in till Cicci och Olle, vi hade bestämt att vi skulle komma och äta lunch tillsammans. När vi kom dit så satt vi och pratade en stund och sen åt vi lunch, korv med bröd åt Edwin och jag och dom andra som går på nån träningsdiet åt korv med keso och lite såna nyttiga grejer.
Jag kommer nog aldrig kunna gå på nån diet och bara äta sånt som är nyttigt för jag tycker verkligen om allt som är onyttigt, jag älskar ljust bröd till exempel som är jätteonyttigt så någon diet blir de inte för mej så länge jag inte är rejält överviktig.
 
Vi stannade en stund hos syrran och precis innan vi skulle åka så fick jag ett fint vinställ av henne och Olle, de va för stort för at ha i deras kök för de blev lite trångt så då frågade hon om jag ville ha de och eftersom jag inte har något så blev jag jätteglad. Och de va riktigt fint och passar min stil jättebra, så de ska bli kul att få in de i nya lägenheten för de kommer passa så bra.
 
Sen vi kom hem så har vi inte gjort så mycket, jag och Edwin va borta vid djuren och släppte in alla ankor och höns och sen har vi bara suttit vid varsin dator, och nu åt vi precis mat. jag åt pannkaka och dom andra åt räkmacka.
Nu sitter jag bara och väntar på att Johan Falk ska börja, jag blev så glad när jag såg att dom filmerna ska börja på söndagarna igen. Äntligen! :)
Jag ska nog packa ner lite kläder och sånt som jag inte använder och som jag inte kommer använda på dom här tre veckorna, nu ska jag snart in på behandling igen och då är jag "sängliggande" ett tag och kommer använda mest myskläder så då behöver jag inte så mycket andra kläder och eftersom jag flyttar om tre veckor så kommer jag inte hinna använda så mycket kläder, och jag har ju bara ett litet rum med jättelite utrymme för kläder och sånt och då är de bara skönt att packa ner de som inte används så jag får lite mer plats. Och de är bra att ta de nu när jag är så pigg också för man vet ju aldrig hur jag mår sen efter behandlingen.
 
De är ganska så fullt.. haha..
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0