F your love....

2013-02-16 | 19:58:05 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
 
Den här låten går på repeat hos mej, jag har verkligen fastnat för den.
Darin är inte så dum han, och hans nya låtar är faktiskt rätt okej. Dom jag har sagt att jag gillar de här låten till har sagt, "men hallå Malin, de är ju Darin...." men jag struntar faktiskt vad folk tycker, förut brydde jag mej jätte mycket om vad andra tyckte om mej så jag vågade inte alltid säga vad jag tyckte och vågade inte ha på mej vissa kläder för att jag va rädd för att "synas" m.m.
Men nu bryr jag mej inte längre utan tänker vara mej själv och ha på mej kläder som jag tycker är fina och lyssna på låtar som jag tycker är bra oavsett vem som sjunger. Nya Malin :)
 
Nu ska jag gå in till brorsan och kolla på melodifestivalen med honom, godis, chips, och läsk.. så skönt att inte ha de där godislöftet... okej, de va jag som inte kunde stå emot, så brorsan vann och eftersom jag förlorade så ska jag bjuda han på middag och bowling, inte så jobbigt straff faktiskt :)
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0