Alla hjärtans dag!

2013-02-14 | 19:58:00 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Ja idag är det alla hjärtans dag och jag har haft en väldigt bra dag faktiskt, jag fick ett sånt fint paket på posten att man inte kan annat än bli jätteglad och rörd. Jag fick faktiskt tårar när jag öppnade paketet och såg vad som var i och när jag läste kortet, de är helt underbart att man kan ha så fina jobbarkompisar som jag har. Ni är guld värda ska ni veta! <3
Jag ler när jag tänker på allt dom gör för mej och hur glad jag är över att jobba med alla dom underbara människorna. Jag vet inte hur jag ska kunna gottgöra dom för den här tiden men jag ska iallafall göra mitt bästa.
Tack så jättemycket för allt fint jag fick! Å jag saknar er också!!!! <3
 
Idag kom min underbara klänning som jag beställde i helgen, jag blev kär i den när jag såg den och va bara tvungen att ha den.. jag är inne i en period där jag bara älskar paljetter och sånt, jag tycker de är så snyggt. Så den här klänningen kanske blir perfekt till personalfesten.. eller vad tror ni? :)
 
Igår kväll åkte jag och hämtade syrran på jobbet för deras bil är på lagning och hon behövde handla lite gott till alla hjärtans dag myset idag. Så vi åkte till ICA MAXI och handlade lite, och de va så kul att få hjälpa henne lite med scanningen för de kändes som att jag fick jobba lite igen. Jag har verkligen saknat jobbet och igår när jag hjälpte henne så kändes de lite som att de va som vanligt igen :) Underbar känsla!
Sen efter vi hade varit på MAXI så åkte vi hem till henne och så satt vi där och pratade och kollade på Grey's Anatomy. Sen kollade vi lite på möbler, jag är ute efter ett runt matbord och jag hittade ett precis sånt som jag vill ha men jag tyckte att de va lite dyrt så jag ska leta vidare och se om jag hittar ett nån annanstans. Om det är nån som har ett som ni vill sälja eller hittar ett så får ni jättegärna höra av er till mej.
Såhär ser de ut:
Nu ska jag lägga mej i sängen och bläddra i mina inredningstidningar och få massa inspiration och tips! :)
 
GLAD ALLA HJÄRTANS DAG PÅ ER ALLA UNDERBARA MÄNNISKOR!!!! <3
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0