Tillbaka i Vetlanda igen..

2012-10-15 | 22:29:00 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
 
Då va jag tillbaka i Vetlanda igen och ensam i min lilla etta.. men på nåt sätt så är ju ändå hemma, hemma.. så även om de har varit bra i Södertälje så är de skönt att vara hemma.
Jag har saknat Vetlanda och alla här så nu ska jag njuta dom här 2 veckorna som jag har som "bra" veckor och göra sånt som är kul och inte tänka på nästa behandling förrens de är dags för behandlingen igen. Så nu är det GLADA VECKOR som gäller!! :)
Har fått ett härligt besök och några mysiga telefonsamtal sen jag kom hem och sånt blir man alltid lika glad av när man mår lite "dåligt".. Jag är ju fortfarande lite orkeslös och trött även fast jag annars mår bra, så det händer inte så mycket hos mej just nu så allt "extra" betyder jättemycket :) Och när jag kom hem idag så låg det ett kuvert innanför dörren.. det var ett "krya på dej" kort från mina underbara jobbarkompisar, verkligen helt underbara :)
 
Nu blir det bara lite tv tittande innan jag hoppar i sängen, vaknar ju halv fyra varje morgon så är inte världens piggaste på kvällarna :) Vet inte om de är medicinerna eller vad de är som gör att jag sover dåligt men de kanske är en biverkning med sömnbrist så de är nog bara att vänja sej vid att vara morgonpigg ett tag :) även fast jag inte är pigg... :) men ni förstår nog vad jag menar..
 
Så godnatt på er! :)
 
 
 
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0