Mer hår...

2012-10-24 | 16:48:53 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
 
I fredags lossnade ju den första stora hårtussen och sen dess har jag tappat väldigt mycket varje dag, och i söndags började jag ha håret uppsatt. Det gick inte attt ha håret utsläppt längre, det lossnade alldeles för mycket och jag tyckte bara att det blev jobbigt. Jag såg allt hår som lossnade hela tiden och jag blev bara mer ledsen av det.
Jag brukar aldrig ha uppsatt hår annars så det är lite ovant att ha det och varje gång jag måste sätta om tofsen så är jag livrädd.. rädd för att jag inte ska ha något hår att sätta upp tofsen med nästa gång.. 
Jag känner mej inte redo för att det ska bli så än, jag behöver mer tid för att förbereda mej.. om det nu går att göra det..
 
Jag vet inte varför jag är så rädd när jag vet att det kommer hända oavsett om jag vill det eller inte, men det känns jättejobbigt och jag är fortfarande arg för att jag inte ska få ha kvar håret.. Även fast dom sa att det skulle gå fort så trodde jag inte att det skulle gå såhär fort som det har gjort.. 
Varje morgon när jag vaknar så kollar jag på kudden ifall det ligger några hårstrån där, jag vet att det kan hända att när jag vaknar så ligger det hår där.. men jag hoppas att det inte kommer bli så.. och så länge jag har det uppsatt så kanske det inte blir så heller.
Jag vågar inte kamma håret och absolut inte tvätta håret.. jag vet att jag måste göra det snart, men jag vågar inte.. bara när jag drar lite i håret så lossnar det jättemycket, vad gör de inte om jag kammar eller tvättar håret då..?
Jag försökte kamma håret lite imorse men det lossnar så mycket och jag vill inte att det ska lossna mer hår än det måste göra nu, jag vill ha kvar det så länge som möjligt.. 
På måndag när jag kommer till sjukhuset så kommer det en kille från en frisörsalong dit med min peruk, han ska prova den på mej och klippa in den m.m.. och sen när han är klar så får jag den, så på måndag har jag en peruk ifall allt hår skulle åka av.. men nu har jag ju inte det och det skrämmer mej och det är därför jag inte vill röra håret så mycket.. 
 
Allt det här tappade jag igår.. :/
 
Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: Storasyster

<3 jag känner med dig

2012-10-24 @ 19:57:46
URL: http://malinfasth.blogg.se
Postat av: Alexandra

Kramar i massor till dig vännen.
Jag hade känt likadant...

Men du är så fin och söt Malin, och det är du med eller utan hår.

Finns här!

Svar: Åh tack Alex, va glad jag blir. Du är så snäll! :) Och det betyder jätte mycket att du finns här. Kramar
Malin Fasth

2012-10-25 @ 11:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0