Hundvakt

2012-10-26 | 11:52:39 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Jag vaknade vid sju imorse när syrrans hund Figo kom. Han ska vara här medans syrran jobbar, och det har han varit förut och det brukar gå jättebra. Men såfort katten är inne samtidigt som han är här så är det kaos..
Figo vill leka så han springer som en galning runt katten och katten försöker springa därifrån och hunden efter.. haha.. men idag så har vi satt upp grindar så han inte kommer in i vardagsrummet så jag och katten är i vardagsrummet och Figo är i resten av huset. Så nu är det lite lugnare, men det är ju lite synd om han för han är ju bara en valp och vill ju leka..
 
 
Jag har städat lite här hemma idag, det blir ju så tråkigt att bara gå hemma hela tiden så det är skönt att ha nåt att göra. Och det är skönt att orka städa och göra såna saker igen, få känna sej lite som vanligt.. för förra veckan skulle jag inte ha orkat göra det.
Nu ska jag äta lite pannkakor med sylt och grädde, det är bland det godaste jag vet så jag har längtat till lunchen hur länge som helst :) så det ska bli gott att äta nu.. 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: Lillebror

haha kan förstå att du tycker det är jobbigt med en sån där stolle hemma halv dan!! :D Hahahaha

2012-10-27 @ 09:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0