Chokladpudding

2012-10-28 | 14:51:00 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Igår kväll va jag och brorsan ensamma hemma för pappa och Lillis var bortbjudna. Så vi hade köpt hem massa gott och så hade vi en myskväll bara han och jag.
Först åt vi en jättegod middag med pappa medans Lillis jobbade och sen när hon kom hem så gick dom nästan på en gång, så Edwin och jag satte oss i soffan och kollade lite på tv en stund och sen vid åtta så började "så mycket bättre" som vi kollade på.
Och då tog vi fram allt gott som vi hade köpt och ställde på bordet, chips, godis, vindruvor, popcorn, lussekatter, chokladbollar... det va hur gott som helst och sen hade pappa gjort chokladpudding till oss.
Pappa gör en jättegod chokladpudding, den är inte lika stark som den är i vanliga fall och jag gillar inte när de smakar mycket choklad.. så den som han gör passar mej perfekt. 
Jag kände att jag ville passa på att äta sånt som jag tycker är gott för sen när jag har fått behandlingen så har jag svårt att äta i några dagar eftersom jag mår illa.
Så därför åt vi massor på en gång igår.. dock så blev båda två proppmätta efter vi hade ätit upp chokladpuddingen så det blev inte så jättemycket av det andra. Men det äter jag idag istället :)
Till lunch idag åt vi korv med bröd, och alla som känner mej vet att jag älskar korv med bröd så det va en god "sista" lunch. Och till middag idag ska vi äta hemmagjord pizza, så det blir också jättegott! :)
Nu ska jag gå ner och äta något, måste äta hela tiden eftersom jag äter "lite men ofta"..
 
Den goda chokladpuddingen :)
Alla godsaker..
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0