Mitt nya jag :)

2012-11-04 | 20:12:50 | Kategori: Allmänt | 5 kommentarer
Idag har varit en slapp dag, inte för att jag har mått dåligt eller så utan för att vila upp mej inför imorgon när jag ska in på behandling igen. Samla krafter så att denna omgång går lika bra och förhoppningsvis så mår jag inte så dåligt denna gång heller. Jag håller tummarna för att jag ska få må lika bra som jag gjort den här veckan, för den här veckan har jag bara haft en dålig dag och det har varit jätteskönt :)
 
Vi har ätit kebabtallrik jag och brorsan och Lillis tog pizza.. Pappa valde att äta annat så han ville inte ha nåt från pizzerian, men jag tror nog att han ångrade sej lite när vi kom hem och han såg vår mat :) hehe.. Men så går det!
Så idag har jag suttit och rensat datorn nästan hela dagen, den är så seg och gammal så jag rensade bort hur mycket som helst så nu hoppas jag att den blir lite bättre.
Sen har jag bestämt att när jag är frisk så ska jag unna mej en ny dator, en lite mindre bärbar smidig lätt dator ska jag ha :)
 
Sen så tog jag några bilder på "mitt nya jag".. eller på "mitt tillfälliga jag" eller vad man ska säga.
Jag kände att jag ville visa lite hur jag ser ut nu och att jag inte ser "sjuk" ut. För det känns som att många tror att jag ser sjuk ut och inte vågar höra av sej till mej, men det gör jag ju inte och det vill jag att alla ska se och förstå också. Jag har ju sagt att jag inte ser sjuk ut och att jag mår bra för det mesta men det är nog svårt att förstå och ta till sej det bara genom ord också, så det är bra att jag visar hur jag faktiskt ser ut nu.
Sen blir man ju bara såå glad av alla kommentarer man får på Facebook när man visar hur man ser ut i peruken.. jag bara läser dom om och om igen och ler :) Tack så mycket<3
 
Så nu kommer lite bilder som jag tog förut idag!
 
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: Zandra

Jätte fint Malin,du ser ut som du gjorde innan tycker jag.

Svar: Tack så mycket Zandra! Jätteskönt att höra de:)
Malin Fasth

2012-11-05 @ 07:32:26
Postat av: tinahögström

Du är lika fin som vanligt o inte ser du sjuk ut heller

2012-11-05 @ 15:08:37
Postat av: johanna

Snygging <3 finns inget mer å säga ;-)

Svar: åååh, Johanna! :) tack<3
Malin Fasth

2012-11-05 @ 18:33:28
Postat av: Storasyster

Ser jätte bra ut 😊

Svar: Tack Cicci! Du får kolla mer sen i helgen när vi ses<3
Malin Fasth

2012-11-05 @ 21:34:22
URL: http://malinfasth.blogg.se
Postat av: Signe

Malin. Sitter här och har läst igenom hela din blogg, med tårar rinnande längs kinderna och med en sådan känsla av orättvisa inom mig att jag skulle kunna sprängas.
Jag har inte haft en aning om vad du går igenom. Nu vill jag bara skicka en stor, stor styrkekram och säga att jag tänker på dig. Och du är så himla fin i ditt nya hår!
Massa kramar
/Din gamla maxi-polare

Svar: Tack så jätte mycket Signe! :) Jag tycker också att de är orättvist och såå tråkigt att jag måste gå igenom de här.. men jag försöker se framåt och tänka att det är bara några behandlingar kvar och sen blir jag frisk :) Hoppas allt är bra med dej! Kramar!
Malin Fasth

2012-11-11 @ 11:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0