Liveit.se

2012-11-20 | 21:11:00 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Imorse vet jag inte va de va med mej.. när klockan ringde så måste jag ha stängt av den utan att tänka på de och sen somnat om. För när jag vaknade till sen och kollade på klockan så va den 10.37 och jag brukar gå upp vid 8 för att det är då jag ska ta tabletterna. Jag hade verkligen en sovmorgon kan man ju säga :)
I vanliga fall när jag är ledig så kan jag sova hur länge som helst, jag älskar att sova och sover alltid så länge jag kan.. men nu sen jag började med behandlingen så har jag varit tvungen att gå upp vid åtta varje morgon.
Men skönt att sova lite längre va de faktiskt.
Det har inte hänt så mycket idag under dagen.. jag åt nudlar till lunch och sen åt vi fläskfilegryta till middag. Efter middagen satt Emelie och jag och pratade i en timme om allt möjligt mellan himmel och jord och de va väldigt skönt faktiskt. Bara sitta där och prata och umgås lite.
Vid sex tiden åkte jag och Lillis in till Ica Maxi och handlade, jag skulle lära henne att använda självscanning. Jag tycker de är på tiden att dom börjar med de här hemma nu så idag lärde jag Lillis och nån annan dag får jag lära pappa.
Haha det hände faktiskt en rolig sak på Maxi.. Det va en kille (en snygg sådan också) som "flörtade" med mej..och det roliga var att jag hade bara mössa på mej, utan håret liksom.. visst, de syns ju inte att jag inte har nåt hår när jag har mössa på mej för då ser de ut som att jag har håret uppsatt eftersom mössan är lite baggy.. 
Men jag kände mej ju inte snygg så jag blev helt chockad av att han kollade in mej.. Så de va kul och sånt behövs :)
 
Nu är det såhär att jag har ett presentkort på liveit.se som jag skulle behöva bli av med eftersom jag inte kan använda det. Jag har presentkort på "floating lyx" men det går att byta till vad som helst som finns på hemsidan, finns massa olika saker att välja mellan. Det är för 2 personer och beloppet är på 1700 kr. Jag säljer det för 700 kr.
Presentkortet går ut den 8 December 2012, men det går att förlänga för 50kr/månad. Hör gärna av er om ni är intresserade av att köpa det. Kommentera här eller maila mej. [email protected]
 
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0