Lilla farfar..

2012-11-07 | 11:04:25 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
Inatt har varit en väldigt tankefylld natt och jag har inte sovit mycket alls. 
Min farfar har varit sjuk en tid och åkt in på sjukhus men har fått komma hem igen för att han blivit lite bättre igen varje gång. Men nu ligger han på sjukhus igen och det ser tydligen inte så bra ut.
Det gör mej så ledsen att veta att farfar ligger på sjukhus och lider och mår dåligt och kanske inte har så långt kvar.
Jag vill inte riktigt ta till mej att han är så dålig och jag kan inte tänka mej hur det skulle vara om han inte fanns mer.. det går bara inte.. han är min lilla farfar som jag har gjort så himla mycket roligt med under min uppväxt. 
Jag har förlorat så många som står mej nära och jag vet inte om jag orkar mer, det känns som att det har varit tillräckligt den senaste tiden också. 
På lördag fyller farfar år och jag hoppas att han blir lite bättre och får lämna sjukhuset så han får fira sin födelsedag hemma hos farmor. Så nu ska jag hålla tummarna för att farfar återhämtar sej och får några år till att leva.
Vi behöver dej här farfar<3
 
Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: johanna

Kramar <3

Svar: <3
Malin Fasth

2012-11-07 @ 11:56:12
Postat av: alexandra

Håller tummarna också! Finns här Malin <3

Svar: Tack va snäll du är Alexandra<3
Malin Fasth

2012-11-07 @ 22:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0