Lägenhets tittande

2012-11-08 | 16:11:55 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
 
Vilket tråkigt väder det har varit idag, regnat och varit grått hela dagen.. jag har alltså inte varit ute och gått nåt idag utan bara legat hemma i soffan och kollat på tv och vilat. 
När man är hemma hela dagarna så blir det ju att man börjar se på olika serier och program som går på dagarna, och det är program som jag inte skulle se på annars. Men nu när man inte orkar göra så mycket annat än att se på tv så har man sett på lite serier och nu måste jag nästan se det varje dag för att inte missa något.. man blir lite fast.. jättekonstigt att det blir så egentligen, att man fastnar för något som man egentligen inte tycker är bra :)
 
Dagen har väl varit sådär idag med, har fortfarande den där konstiga känslan i magen så jag har inte ätit så bra idag heller. Jag har ätit men det smakar inte och jag har inte ätit lika mycket som jag åt förra veckan.
Min syster var här tidigare idag och hon sa att det kanske kan vara så att det händer väldigt mycket i magen med tumörerna nu, att dom börjar krympa. Det kan göra att det känns lite konstigt och obehagligt i magen, och att det kan va därför det känns som det gör. Så jag hoppas att det är så eftersom det är målet, att tumörerna ska krympa och försvinna och sen inte komma tillbaka. 
Jag duschade innan idag och det är fortfarande lika konstigt att duscha och tvätta håret, eller inte håret utan huvudet eller vad man nu ska säga. Det är obehagligt och konstigt men ändå skönt på nåt sätt eftersom det inte är lika hårt och stickigt längre, utan det börjar bli lite mjukare. Jag har märkt att det lossnar mer och mer av det lilla stubb jag har kvar på huvudet så snart är det nog helt kalt.. Men för mej spelar det ingen roll ifall jag har lite stubb eller ingenting, det gör inte så stor skillnad tycker jag. 
Det märks att hårväxten har stannat upp för jag behöver inte raka benen eller nånting längre och det är jätteskönt, så det ska jag njuta av dom här månaderna och se som lite positivt :)
Nu sitter brorsan och jag här nere i soffan, han spelar tvspel och jag sitter med datorn i knät och skriver och kollar runt lite på olika lägenheter.. Mest för att se vad som finns och få lite inspiration på hur jag vill ha min nya lägenhet. Men det finns inte så mycket ledigt tyvärr, fast egentligen gör det inget att det inte finns så mycket nu eftersom jag inte behöver lägenhet förrens i vår/sommar. Men det hade ju varit kul att se lite olika lägenheter och få drömma lite :)
Mina krav för nästa lägenhet är att den ska ha ett ordentligt kök, där kylskåpet får plats och med fler än 2 skåp, ett sovrum och en balkong. Så en 2:a ska jag ha, det är för litet med en 1:a.
Billigt är ju bra, men nu föredrar jag faktiskt mer att trivas i lägenheten och att kunna laga ordentlig mat och få plats med ett bord som man kan sitta och äta vid. Så jag längtar lite till att få kolla på lägenhet, och vill kolla nuu :)
 
Här är min lilla lägenhet som jag har nu, som jag inte ska ha kvar så länge till förhoppningsvis.
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0