Fullspäckad dag!

2012-11-10 | 20:20:17 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
Oj vilken härlig dag det har varit idag, jag har gjort något hela tiden.
Jag vaknade imorse och då har jag sovit heeela natten och inte vaknat en enda gång.. och det har inte hänt sen jag började med behandlingen den 1 oktober. Kändes så himla skönt och jag kände mej verkligen utvilad och pigg när jag vaknade.
När vi satt och åt lite sen frukost så kom mostrarna förbi på fika och vi satt och pratade med dom ett tag och hade de trevligt. Sen kom även min kusin Madde förbi en stund, och eftersom våran micro har gått sönder och Madde hade en som hon ville bli av med så gick vi bort till henne en liten stund och hämtade den. Och när vi kom hem så satte jag mej och åt pannkaka och pratade lite med Lillis medans hon städade/fixade i skafferiet.. Hon slutade röka i torsdags så hon måste ha saker att göra hela tiden för att inte tänka på att hon är röksugen.. eller nåt sånt.. jag har aldrig rökt så jag vet inte hur det är att vara beroende och sen sluta med något sånt.
 
Vid halv ett tiden kom syrran (Cicci) och åt lite lunch och sen skulle hon måla en bokhylla så då hängde jag med till snickeriet där bokhyllan var. Vi målade och pratade massa och medans den skulle torka så gick vi bort till våran morbror (Snucke) och hans familj på lite fika :) Vi fick en jättegod sockerkaka, hur god som helst! Sen satt vi där och pratade ett tag och sen gick vi tillbaka och målade igen.
När vi hade målat klart första lagret så gick vi hem till pappa och dom och åt middag och så kom Ciccis man förbi och åt också.
Och nu har vi suttit och pratat ett tag.. Känns som dagen bara har flygit förbi..
Här är syrran mitt uppe i målningen..
 
Sen fyller ju faktiskt farfar 76år idag. Så jag hoppas att han har haft en bra födelsedag även fast han ligger på sjukhus och är jättedålig.
Hittade en bild från hans 75års dag förra året.
STORT GRATTIS FARFAR!<3
 
Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: Emmelie

Det låter som om du har haft en jättebra dag. En dag då det mesta kändes som förr till och med. Eller?

Men snart får du vara klar och frisk. Vill ju få hem dig till Vetlanda igen!! Hur länge ska behandlingen hålla på??

Kram

Svar: Ja precis, jag har nästan känt mej lite som vanligt idag faktiskt, så de har varit en bra dag :) Jag vet inte riktigt.. de beror på hur bra jag svarar på behandlingen.. men mellan 6-8 behandlingar. (6-8 månader) Jag hoppas att det räcker med 6 behandlingar, jag är nog tillbaka i vetlanda i maj nångång tror jag.. men man vet ju inte, jag hoppas bara att det går fort :) Kram kram
Malin Fasth

2012-11-10 @ 20:30:43
Postat av: Storasyster

Fina farfar <3

2012-11-10 @ 22:38:28
URL: http://malinfasth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0