Farsdagsmiddagen

2012-11-11 | 21:15:04 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
GRATTIS PÅ FARS DAG PAPPA!! <3
 
Åh vilken härlig och rolig farsdagsmiddag vi har haft.. Vi fick kalvstek, potatis och sås, sen till efterrätt fick vi blåbärspaj :)
Jag kunde ju såklart inte äta blåbärspajen.. det va alldeles för sött och smakade konstigt.. jäkla smaklökar! haha.. nä men det är ju inget att göra åt men varför måste goda saker smaka konstigt för. Bättre att jag inte kan äta såna tråkiga saker som jag inte tycker om istället!
 
Efter middagen provade vi gamla glasögon som vi har haft när vi va små och de va så kul att se sej själv och dom andra i dom små glasögonen.. haha.. man kommer ju ihåg när man hade dom, även fast de va hur många år sen som helst.
 
Jag tog lite bilder idag så nu kommer en bildbomb! :)
 
Alla syskon med glasögonen från när vi va små..
Robban (bror) och Ciccis man Olle.
Cicci (syster) och Emelie (syster) och Emelies kille André.
Robban och jag..
Robban och jag..
Jag..
Robban och jag..
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0