En bra dag

2012-11-09 | 14:54:54 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Nu har syrran precis varit här och vi har ätit lite lunch ihop, kycklingrullar blev det. Idag smakade maten faktiskt och det va härligt. 
Vi pratade lite om farsdag på söndag och vad vi ska hitta på till pappa, och det blir nog en skjorta ser det ut som nu.. Men det blir jag och min andra syrra som åker in till stan på söndag och shoppar så vi får se vad vi hittar för skoj :) Då när jag ändå är inne i stan så ska jag kolla om jag hittar lite tunnare mössor, och nån tjockare också. Kan vara skönt att ha lite variation och inte ha samma jämt, även fast jag har sjalar också så är det skönt att ha lite fler mössor så man kan variera sej lite.
 
Nu sitter jag med lillebrorsan och kollar när han spelar tvspel, jag funderar på ifall jag också ska börja spela lite Fifa 13 jag med nu när jag bara är hemma hela dagarna så jag blir lika bra som han och kan ge han en riktig match nån dag.. 
Fast han är riktigt bra så jag struntar nog i det, kommer få spela hur mycket som helst om jag ska komma upp i hans nivå annars :) Och jag är ingen tvspels människa egentligen.. så jag fortsätter nog att titta på istället :)
 
Här är en bild på han och mej från 2010 när jag överraskade honom med att komma upp på hans födelsedag och så fick han ledigt från skolan för att åka in till stan och shoppa och äta ute med mej! :) Jag va väldigt blond och korthårig:)
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0