Ensam i lägenheten.

2013-03-28 | 09:07:32 | Kategori: | 0 kommentarer

Nu har jag kommit hem från sjukhuset och ligger i soffan och kollar på tv, jag är ensam efter en behandling för första gången och än så länge känns de bra. Jag va lite nervös över att jag skulle må jättedåligt efter den här behandlingen bara för att jag bor själv igen, men de enda som är är de vanliga som jag brukar ha. Konstigt illamående och trötthet, men jag fick i mej mat igår så de va skönt att jag gjorde lite matlådor förra veckan :)
Igår när jag kom ut från sjukhuset och kom till bilen så hade jag ju såklart fått parkeringsböter, även fast jag hade fått parkeringstillståndet från avdelningen där jag ligger på..
Så jag va ju inte allt för glad när jag satte mej i bilen och körde hem, mina första böter någonsin och dom kunde ju inte komma bättre.. Den här månaden är jag riktigt fattig och såklart kommer dom då, vilket dåligt sammanträffande.
Sen när jag va kanske 5 mil från Eksjö så springer de ut en ekorre över vägen och jag ser den på andra sidan av vägen och jag ser att den är på väg över vägen men jag har en bil tätt bakom mej och en mötande bil så jag kunde inte göra så mycket, försökte undvika den så mycket jag bara kunde... Men jag körde på den :( usch de kändes så himla hemskt och jag känner mej så dålig på nåt sätt, jag har aldrig kört på något djur innan och en söt liten ekorre, fy va jobbigt och hoppas verkligen inte att han hade en familj med massa barn som väntade nånstans :(
Igår va jag mest sängliggande och bara tog de lugnt, idag ska jag försöka få lite ordning i lägenheten, vill ju komma iordning snart.
Så idag ska jag måla min fina spegel som jag fick av min jobbarkompis, den ska bli svart hade jag tänkt, så kommer jag en liten bit på vägen i lägenheten, och sen ikväll kommer en kompis hit ikväll och kollar på film :)
Hej och hå va de ska fixas idag! :) (så mycket jag orkar)

Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0