Vill mer än vad jag orkar..

2013-02-24 | 15:30:00 | Kategori: | 0 kommentarer

Jag va ute och gick en promenad innan eftersom de är helt underbart väder idag och jag ville få lite frisk luft och röra lite på mej. Jag har mått rätt bra sen jag kom hem men jag har inte gjort så mycket eftersom jag har varit trött, men idag kände jag för att ta en liten promenad.
Jag va bara ute och gick i 20 minuter men nu är jag helt slut och orkar knappt gå ur sängen, känns som jag har sprungit en mil och jag gick inte ens fort utan jag gick väldigt lugnt. Men ändå så orkade inte kroppen de lilla ansträngande som jag utsatte den för även fast jag trodde att de skulle gå bra.
Så de visar ju bara att kroppen inte riktigt orkar så mycket som man vill att den ska göra, och de va kanske lite väl nära efter behandling, skulle kanske ha väntat några dagar till innan jag gick ut.
De är så frustrerande när man vill komma igång med allt de vanliga och hjälpa kroppen lite på traven att bli som förr när de inte går.. När man inte orkar nåt och blir sängliggande efter att man har gjort nåt. Man blir så nere av att inte få känna sej som vanligt.
Speciellt när de är strålande sol och klarblå himmel ute så vill man ju gärna komma ut en stund och njuta lite av de istället för att bara ligga inne.
Men nu blir de nog inte så mycket mer "ansträngande" gjort för mej idag utan jag har nog bara tänkt att jag ska ligga och kolla på lite serier på datorn och vila lite.
Vi åt precis hemmagjord pizza och de va riktigt gott, mozzarella osten gjorde susen :)

 

Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0