Trött.. Väldigt trött..

2013-02-21 | 18:15:00 | Kategori: | 0 kommentarer

Idag har jag varit väldigt sänkt och trött och sovit större delen av dagen, de blev värre runt halv ett efter jag hade fått behandlingen. Jag har inte orkat hålla ögonen öppna och jag har känt lite illamående. Men jag har ändå ätit idag även fast jag har varit illamående och så trött som jag varit, till lunch blev de ju pannkaka som va hur gott som helst och till middag blev de kasslergryta som va helt okej.
Jag hade en härlig ung kille som gav mej cellgifterna idag och han va även inne här flera gånger och hörde hur jag mådde och sånt uppskattar jag så de kändes bra.
Jag har nyst hela dagen och jag hoppas verkligen inte att de är något på gång, de skulle ju vara så typiskt. Men imorgon blir de hemfärd igen och de känns skönt för de är ju lite jobbigt på sjukhus, speciellt lukten för den är hemsk.
Jag måste bara bli piggare till imorgon så jag orkar åka hem, så jag ska vila och sova mycket nu.

 

Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0