Lite trött :)

2012-10-30 | 17:39:00 | Kategori: | 2 kommentarer

Nu har jag vaknat efter att ha sovit några timmar. Och det var väldigt skönt att sova lite, och efter jag fick cellgifterna så blev jag väldigt trött så jag låg i sängen och kollade på tv och sen somnade jag bara..
Vaknade och va helt borta, trodde att klockan va halv fem på natten och att dom hade glömt bort mej.. Glömt att säga till att det var mat och glömt att ge mej kvällsmedicinen..
Men efter några minuter kommer det in en sköterska och säger att det är mat. Så det var skönt att klockan bara var halv fem på eftermiddagen.
När jag kommer in i matsalen och ser att det blir pannkaka så blir jag glad, pannkaka som är så gott! :)
Jag fick nya tabletter mot illamåendet imorse eftersom jag tyckte att dom andra jag hade inte funkade så bra, så jag hoppas att dom här är bättre.
Än så länge har jag inte känt av något illamående iallafall. 

Jag tittar väldigt mycket på peruken och när jag ser den på sitt ställ så tycker jag att den är väldigt fin, den har en fin färg och ett fint fall..
Och även fast jag är rädd för imorgon så är jag samtidigt lite nyfiken. Nyfiken på hur det kommer se ut med den på efter att han har fixat den så den passar mej så bra som möjligt.
Fast jag ser ju inte fram emot rakningen, men jag vet att jag kommer klara av det och att det kommer bli bättre efteråt.
Det ska bli skönt att slippa oron över att tappa håret hela tiden så fort jag rör det.
Nu ska jag fortsätta titta på tv och halvsova, det är så mina dagar ser ut här på sjukhuset, få cellgifter, äta, sova, och kolla lite på tv :)

Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: Anneli Sundell

Åh vad fint det var att läsa vad du skrivit. Pannkakorna såg ju hur smarriga ut som helst:)Ser fram emot att läsa mer om hur du har det. Puss o kram.

2012-10-30 @ 20:47:50
Postat av: Anneli Sundell

Hej Malin. Skönt att höra att du inte mår så illa än så länge iallafall. Pannkakorna ser ju hur smarriga ut som helst :) kram Anneli

2012-10-30 @ 21:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0