Tredje behandlingen!

2012-11-26 | 17:26:11 | Kategori: | 2 kommentarer

Igår vet jag inte va de va me mej men jag hade ställt klockan på åtta för att ta tabletterna, och sen la jag mej och tänkte sova en liten stund till. Lillis kom in i rummet och skulle hämta sin dator och då vaknade jag till, och frågar vad klockan va och hon säger att den är halv tolv.
Så jag ligger kvar en liten stund och sen går jag upp och äter frukost. Jag åt lite yoghurt, ägg och en knäckemacka.
Sen hämtar jag upp min resväska för att lägga i kläderna och sakerna som jag inte använder i den, men jag kände att jag började må väldigt illa och bli trött på en gång så jag la mej i sängen för att vila lite. Även fast klockan bara va halv ett och jag knappt varit uppe en timme så kände jag mej helt slut och orkeslös.
Jag somnar nästan på en gång och sen vid två tiden kommer Lillis in och då hade jag precis vaknat till så jag går upp och fortsätter packa ner de som jag inte använder, men efter några minuter så kände jag mej illamående igen och sprang in på toaletten och spydde.
Efter de så gick jag och la mej igen och sov tills de va middag och då åt jag bara litegrann och sen gick jag och la mej igen.
Sen va jag tvungen att betala räkningarna eftersom jag skulle till sjukhuset idag och ligga inne några dagar och sen blir jag väldigt trött efter, så jag ville ha de gjort.
Efter jag betalat räkningarna så låg jag och kollade på serier på datorn och mådde bara allmänt dåligt..

Jag fick mina cellgifter för idag för några timmar sen, och eftersom jag hade spytt igår så va dom tvungna att ta lite prover och sånt för att se att jag inte hade nån infektion i kroppen. Men de hade jag inte som tur var.
Och nu ligger jag i sängen på sjukhuset och mår inte nåt vidare.. Jag mår mer illa nu än vad jag gjorde imorse och jag är jättetrött och känner mej riktigt konstig.. Jag hoppas bara att de går över eller att jag somnar och slipper känna illamåendet. Känns som jag måste in på toaletten och spy när som helst.. Och de är så jobbigt :(
Eftersom jag har blivit stucken väldigt många gånger så är jag rätt svårstucken nu så dom får ta till lite olika metoder för att hitta kärlen :)

Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: Zandra

Usch de är de värsta som finns att må illa,hoppas du blir bättre.

2012-11-26 @ 18:29:38
Postat av: Zandra

Usch de är de värsta som finns att må illa,hoppas du blir bättre.

2012-11-26 @ 18:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0