Stanleys

2012-11-14 | 15:29:24 | Kategori: | 0 kommentarer

Nu är jag inne i stan och har precis lämnat tillbaka en av mössorna som jag köpte i söndags, den va väldigt obekväm att ha på sej när man inte hade nåt annat på huvudet.. Den satt så hårt och de gjorde nästan ont, inte alls skönt så den lämnade jag tillbaka.
När jag gick där på stan så gick jag förbi ett uteställe som jag va på jätteofta när jag va yngre. Jag har så många minnen därifrån och jag saknar den tiden hur mycket som helst. De va innan alla bekymmer med magen och tumörerna hade kommit, så de va då när allt va "bra".
Va mycket man tänker och känner bara av att se ett ställe som man va mycket på och som man verkligen tyckte om..
Ibland kan jag känna att jag saknar den tiden litegrann men ändå så känner jag att jag trivs väldigt bra med mitt liv som jag har just nu också.. Förutom tiden som är nu när jag går igenom cellgifter, jag menar mitt liv i Vetlanda. Jag trivs jättebra med mitt jobb, jag har underbara vänner och snart hoppas jag att jag har en större och bättre lägenhet också. Det enda som saknas är en man.. :) men det kommer nog..

Nu ska jag åka till maxi och handla lite som syrran och jag kan ha i bilen imorgon när vi åker till Vetlanda.. Jag har längtat efter att åka dit så himla länge så jag ser fram emot imorgon.
Få träffa alla härliga jobbarkompisar, och få träffa Alexandra, och Philip och förhoppnings Johanna också :) ska bli såå kul!!

Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0