Julklappstips tack :)

2012-11-21 | 13:38:00 | Kategori: | 1 kommentarer

Imorse vaknade jag med illamående och jag frös jättemycket, så efter frukosten gick jag och la mej en liten stund igen.
Sov kanske nån timme och sen gick jag upp och tog några smörgåsar för att försöka få bort illamåendet, men de gick inte så bra.. Jag kunde äta upp och dricka utan att de kom upp men jag mådde fortfarande illa och frös.
Jag gick och la mej i soffan och kollade på tv och kände mej fortfarande konstig.. hade en konstig känsla i kroppen, som om jag höll på att bli sjuk..
Men nu känner jag mej bara trött och seg, orkar inte göra nånting..
Så idag är det väl en sån dag när jag är lite trött och orkeslös igen. Jag har ju haft de väldigt bra nu i två veckor så de är väl inte så konstigt att jag mår dåligt ibland, jag kan ju inte ha det bra varje dag.. Och mår jag bara dåligt ibland så kan jag stå ut med de eftersom jag har mina bra dagar, och dom uppskattar jag jättemycket.

Nu ligger jag här i soffan och kollar på Holby City, en av mina serier som jag har börjat kolla på nu när jag har så mycket sofftid.. Och kollar man en gång så blir det att man kollar igen och sen är man fast :)
Jag har fått höra att jag måste skriva en önskelista eftersom de snart är jul.. Och jag har skjutit upp de ett tag eftersom jag inte vet vad jag önskar mej, men nu kan jag inte skjuta upp de längre.
Så nu ligger jag här och funderar.. Skulle ju kunna önska mej saker till den nya lägenheten, för jag kommer flytta till en 2a så snart som möjligt efter jag flyttat tillbaka igen.
Men vad för saker behöver jag..? Varför ska det vara så svårt att komma på något nu när det aldrig är det annars, och när man är ute och shoppar kan man köpa hur mycket som helst till sej själv och lägenheten..
Någon som har lite tips på vad man kan önska sej? :)
Jag har ju en etta nu som är väldigt liten så jag har inte så mycket saker, så när jag flyttar till en tvåa kommer jag behöva en hel del.
Man skulle ju kunna önska sej presentkort på Ikea och såna affärer men de är inte lika kul, roligare att få saker :)
Så jag får väl fundera hela dagen.. Något borde jag väl komma på! :)

 

Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: johanna

mm julklappar.. de är inte lätt de.. tänker för fullt.. glassmaskin kanske.. :-)
Krukor ljusstakar fast de är ju svårt när man inte vet hur fönsterna kommer se ut..
Ska försöka komma på lite till.. :-)
kram kram

Svar: Ja glassmaskin ska jag absolut önska mej.. superbra ju, då får jag bjuda er på glasskvällar.. :) Jag älska ju ljusstakar och såna saker så de är också en smart sak att önska sej:) Tack så mycket fina du!Kramar
Malin Fasth

2012-11-21 @ 19:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0