Det går framåt..

2012-11-05 | 14:57:00 | Kategori: | 0 kommentarer

Nu har jag fått min behandling för idag så nu har jag gjort klart andra behandlingen! :) känns så skönt att jag redan gjort två behandlingar.
Idag på sjukhuset tog det dock lite längre tid än det brukar ta eftersom det var ganska många läkarstudenter där som skulle sätta nålarna och ta proverna m.m.
Hon som skulle sätta nålen på mej fick sticka 4 gånger innan hon fick den rätt.. Jag är inte nålrädd men jag tycker ju inte om när dom sticker så det var lite jobbigt när hon stack så många gånger. Och sen visste jag ju att pappa satt nere i fiket och väntade.. Han fick vänta i två och en halv timme.. Tur han hade kaffe och Expressen :)

På väg hem från Linköping stannade vi till på nyköpingsbron och köpte godis. Det är ett godisställe där inne som har över 700 sorter.. Så både pappa och jag kände att vi inte bara kunde åka förbi utan vi skulle gå in och kolla lite..
Och båda köpte en hel del :)
Jag är ju en gottegris och älskar allt onyttigt så nu är kvällen räddad.
Om jag nu är pigg ikväll, det vet jag inte än men jag hoppas ju det. Jag hoppas att jag mår som jag gjorde förra veckan. Sen tycker jag att det är skönt att veta att nu är det 3 veckor tills jag ska få nästa behandling.
Så nu är jag "långledig" och då blir jag glad bara av det, så det kanske gör lite positiv nytta oxå :)

Goooodis! :)

 

Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0