Sista helgen..

2013-03-09 | 00:29:11 | Kategori: | 1 kommentarer

Idag har jag varit hos syrran och färgat ögonbryn och ögonfransar, dom va så ljusa och jag kände att jag ville ha dom lite mörkare. De blev jättebra och jag är såååå nöjd :)
Efter jag hade varit hos syrran så åkte jag till maxi och handlade allt till middagen som jag ska göra på söndag. Jag har bjudit hit alla syskon med respektive på en "hejdå-middag" och jag ska laga en trerätters med sånt som jag tycker är gott, en Malin middag liksom :) så de ska bli roligt att bjuda dom och jag hoppas att dom kommer gilla de.
Nu i veckan så gav jag min syrra lite presenter för att hon har ställt upp så mycket och skjutsat mej till sjukhuset, och jag hade bland annat köpt 3 kg godis.. Och de blev hon sååå glad över och de visste jag att hon skulle bli för hon är lika mycket godisråtta som jag är :)
Sen köpte jag två fina "tvättmedelshinkar" till pappa och Lillis eftersom dom oxå har ställt upp.
Och brorsan fick en snygg jacka och en långärmad t-shirt.. Bara för att jag vet att han ville ha de och så han har nåt från mej så han kan tänka på mej när han har de på sej!
Imorgon blir de dop för min kusins barn och sen ska jag packa det sista för på söndag kommer jag ha fullt upp med maten och sen åker jag på måndag morgon.. Känns helt sjukt att de bara är några dagar kvar.. Jag börjar skratta bara jag tänker på att de är måndag snart, blir så glad :)
Innan idag ringde nya hyresvärden och vi bestämde tid och så för när jag ska hämta nycklarna på måndag och då kände man verkligen hur nära de är.. Just nu är jag bara så glad för att jag snart flyttar för pappas hostande gör mej bara galen..
Han hostar heeeeela tiden och de är för att han snusar så de är inte synd om honom för slutar han snusa så slutar han hosta, men pappa är som han är..
Och hostandet är riktigt irriterande och jag orkar inte höra på de något mer nu, de är verkligen nonstop, så får se när jag somnar inatt..
Därför ska de bli extra skönt att flytta också eftersom jag inte orkar höra de längre, de blir riktigt jobbigt i längden, och jag har hört de hela dagarna sen han opererades och de va den 10 januari.. Så de är ett tag nu.

Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: johanna

Snygging ♡ haha
snart snart snart nu är de nära..
Hoppas middagen blev lyckad idag :-) va blev de för gott sen?
Puss å kram så ses vi i veckan :-)

Svar: Haha ja eller hur :P tur att de inte blev så mörkt efter.. =)Ja nu är de riktigt nära, känns nästan lite overkligt.. men såååå underbart ska de bli imorgon när jag sätter mej i bilen :)^
Middagen blev superlyckad och jag är jättenöjd och glad, alla gillade och tog flera gånger :)
De blev bruschetta med tomat,kantareller,rostbiff,basilika och mozzarella till förrätt.
smördegsinbakad fläskfile med philadelphiaost, hasselbackspotatis, rostade rotfrukter, och rosepepparsås till varmrätt.
och så blev de pannacotta med vit choklad, hallonpure och limemarinerade bär till efterrätt :) Lät de inte gott? ;)
Puss å kram snart ses vi :)))
Malin Fasth

2013-03-10 @ 18:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0