Rask promenad..

2013-01-14 | 23:33:00 | Kategori: | 0 kommentarer

Idag har jag hunnit med mycket och de började med att jag ringde och bokade tid med hyresvärden för när jag skulle kolla på den nya lägenheten, och vi bestämde 13.45 på onsdag.
Rätt skönt att de inte blev jätte tidigt eftersom jag ska köra långt, och så är de säkert dåligt väder me så då måste jag köra ganska lugnt och försiktigt så de kommer nog ta lite tid att åka ner..
Efter jag hade pratat med henne så kollade jag lite på tv och sen fixade jag med lite papper som skulle fyllas i, jag är ibland lite seg när de gäller saker som ska göras så allt tar sån tid.. Jag skjuter gärna upp saker och de är inte för att jag inte vill göra de utan de är för att jag är sån bara.

Efter lunchen åkte jag in till Södertälje och handlade lite, jag köpte lite som jag kan äta på i bilen påväg ner på onsdag och så köpte jag ett par nya mjukisbyxor.
Jag va borta i några timmar och när jag kommer hem säger pappa: "tappade du bort bilen på vägen eller?!?" Haha han tyckte att jag hade varit borta för länge och förstod inte att man kunde va borta så länge när man bara ska handla lite.. Men jag förklarade för han att jag tycker om att köra runt på olika ställen och kolla lite. Men han är ju kille så han förstår inte :)
Han hoppar ju runt på sina kryckor här hemma och låter väldigt irriterande.. Lite stönliknande typ och varför han gör de förstår jag inte för de är ju inte så att han måste göra de.. Men men, de är bara att stå ut i några veckor till!

När jag kom hem från stan så fixade vi middagen och efter vi hade ätit så gick jag och brorsan ut på en rask promenad.
De va verkligen jätteskönt ute och promenaden va så uppiggande och härlig och vi gick faktiskt ganska fort idag och jag klarade av de så de kändes väldigt skönt.
De är så skönt att brorsan och jag tar promenader nästan varje kväll för jag behöver verkligen de, jag vet att kroppen mår mycket bättre av de.
Nu på kvällen har han och jag suttit i vardagsrummet och spelat spel och kollat på tv, vi kollade på outsiders och skrattade lite och sen kollade vi på CSI NY och så har vi ätit lite glass också :)
Och nu ligger jag i sängen och ska snart sova, imorgon blir de lite packning och de ska bli kul för nu är de nära.. Snart kommer jag Vetlanda!! :)
Godnatt!

 

Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0