Ny dator..

2013-01-02 | 21:57:05 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Hej hej!
Nu sitter jag här med min nya dator och de är sån stor skillnad på min gamla och den här så de känns jätttebra att sitta vid den nya nu. Den här startar upp på bara 10-15 sekunder, den är knäpptyst och den är lätt och smidig. Min gamla är jättetung, klumpig, låter som ett åskmoln och tar typ 10 minuter att starta upp, så stor skillnad och de är väldigt skönt faktiskt.
Jag va inne och tog prover imorse också inför behandlingen imorgon och de gick bra men jag va svårstucken sa hon och hon sa att de såg ut som att jag hade blivit stucken väldigt mycket, och de har jag ju så de sa jag och att jag gick på behandling. Och då va hon så gullig mot mej och hon förstod att jag gick igenom cellgifter när jag lämnade fram pappret med vilka prover sjukhuset ville ha och de kändes bra att dom bryr sej lite och inte bara tar provet och "hejdå nästa"..
 
Efter jag hade tagit proverna och hämtat datorn så åkte jag hem till brorsan och så fixade jag lite lunch till oss för både pappa och Lillis jobbade idag så de va bara han och jag hemma, och jag älskar ju pannkaka så de blev de.
Sen har det mest varit tv-tittande idag, jag har mått rätt bra förutom lite trött och nervös inför imorgon men jag har inte mått så dåligt efter behandlingen längre.
Sen jag kom hem från sjukhuset i lördags så har jag mått väldigt dåligt men idag är första dagen som jag har känt mej lite bätttre och piggare, även fast jag mår dåligt för att jag är så nervös och orolig inför ingreppet imorgon så mår jag inte illa eller nåt sånt längre.
Jag har varit och är väldigt nere just nu, ingenting känns bra och de har kanske gjort att jag har mått ännu värre denna gången. Jag vet ju att medicinerna gör en deppig och nere men varför de är så starkt och mycket vissa dagar och andra dagar knappt nånting förstår jag inte.
 
Nu ska jag snart gå och lägga mej och försöka att inte tänka så mycket på vad som händer imorgon så jag får sova gott inatt, jag känner att de behövs och ska jag orka me morgondagen så behöver jag nog absolut de.
Imorgon har jag bestämt att jag ska köra till sjukhuset i Linköping själv eftersom annars måste dom åka fram och tillbaka både torsdag och fredag och de känns så onödigt, jag hoppas bara inte att jag blir jättetrött efter behandlingen eller får svårt att köra efter venportsoperationen.
Jag låter bilen stå kvar över natten och så kör jag hem på fredagen och då ska man få köra efter man har satt in en venport för man måste vänta 24 timmar, men hur de blir med röntgen på fredagen vet jag inte än så de får jag nog reda på imorgon.
Jag känner ju att jag vill göra den nu så de blir gjort och så jag får några svar på ifall behandlingen gjort verkan eller inte, de känns som att de har gett resultat eftersom jag inte har ont i magen längre men man vet ju inte och det skrämmer mej lite. Jag vill ju inte gå igenom nån annan jobbig behandling sen ifall läkarna säger att de inte blev de resultat som dom hade hoppats på, så därför är jag lite nervös för dom provsvaren också men jag ska försöka tänka positivt och ta de sen när svaren på röntgen kommer och inte tänka så mycket på de nu.. även fast de är svårt och jag är en liten grubblare :)
 
Åh, hon är så söt lilla katten som alltid lägger sej bredvid mej i sängen :)
 
Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: Zandra

Lycka till Malin och hoppas provsvaren är BRA!

2013-01-03 @ 09:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0