Lägenheten är min! :)

2013-01-30 | 21:45:53 | Kategori: | 1 kommentarer

Idag när jag satt i bilen påväg till sjukhuset i Linköping så ringde min mobil, och när jag svarade så va de hyresvärden för den lägenheten som jag va och kollade på. Hon sa att hon hade fått in min intresseanmälan på lägenheten och frågade om jag fortfarande va intresserad och jag bara sken upp i bilen med världens leende och sa "jaaa, jätteintresserad!" Och så pratade vi lite och sen sa hon att allt såg bra ut och att hon skulle skicka kontraktet på posten.
Så himla kul att jag knappt tror att de är sant, där kom min nystart som jag längtade efter..
Jag får lägenheten redan första mars så jag kommer testa att flytta tillbaka helt och hållet till Vetlanda i mitten av mars och se om de funkar, och de tror jag att de kommer göra :) jag är bara så glad, äntligen lite medvind!

Behandlingen gick bra idag och efteråt träffade jag Linda och åt mat och pratade massor, va så kul att träffa henne och hennes lille Loke.
Vi satt nog och pratade i två timmar och jag har saknat att vara med henne för vi umgicks jättemycket för några år sen och de va en helt galen tid och vi gjorde verkligen så mycket roligt och de kommer jag aldrig glömma. Så de va kul att sitta och prata lite minnen idag :)

Nu sitter jag med brorsan och pratar lite, jag börjar bli riktigt trött så de blir snart sängen för mej! Men de har varit en bra dag idag så jag är glad :)

Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: johanna

jippi jippi å grattis.. får krama min svärmor (hyresvärden) en extra gång.. så himla roligt.. om du vill hänger ja självklart med å handlar möbler å inredning.. :-) kramar

Svar: Tack fina Johanna!! :) Ja de får du verkligen göra, ge henne en extra kram från mej med :) Jag skulle tycka att de vore jättekul om du följde med och köpte inredning, så de vill jag gärna! :) Kramar
Malin Fasth

2013-01-30 @ 22:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0