Kollat på lägenhet!

2013-01-19 | 16:53:00 | Kategori: | 0 kommentarer

Hej!
Idag tog jag en riktig sovmorgon och de kändes så skönt att få sova ut.
Jag behövde verkligen de här, få vara i Vetlanda några dagar och få känna mej som vanligt. Få leva mitt vanliga liv för en stund och inte tänka på allt som har med behandlingen att göra, bara göra dom normala sakerna som jag brukar göra.
De har varit så kul och nu när jag är här så känns de inte som att jag har varit borta, allt känns som vanligt och de är jag så glad över.
Och jag kommer aldrig glömma känslan igår när jag va på maxi och alla kom fram och kramade mej och sa att de va kul å se mej och att dom tyckte att jag va en riktigt kämpe. Vissa sa tillome att de strålade om mej och att jag såg så pigg och fräsch ut, och de gjorde mej så glad :)

Idag efter jag hade ätit frukost fixade jag iordning mej och sen gick jag ner på stan och kollade lite, träffade söta Jonna i gallerian och de va så kul att prata lite med henne.
Sen blev de lite shopping, de va en kjol jag bara inte kunde motstå som dessutom va på rean och kostade så gott som ingenting :)
Efter jag hade gått på stan en stund gick jag och kollade på en lägenhet mitt i centrum, den va verkligen jättefin och jag gillade den direkt. Den va så fräsch och ljus och fin och där skulle jag trivas jättebra.
Så nu hoppas jag att de bara blir två till behandlingar så jag blir klar i slutet av februari för lägenheten blir ledig den 1 mars.
För behöver jag fyra till behandlingar så är jag inte i Vetlanda förrens i maj och då blir de lite många hyror att betala när jag inte bor där och de har jag inte råd med.
Måste ju köpa en del nya möbler oxå eftersom jag knappt har nånting alls nu, så jag vill spara så mycket jag kan nu så jag kan shoppa möbler sen :)

Nu har jag precis varit nere och fixat i förrådet och i garderoben och rensat bland massa kläder, jag har ju så mycket kläder och saker som jag inte använder så de va skönt att rensa bort lite.
Jag har gjort en påse till Johanna med lite kläder och så får Alexandra kolla om de är nåt hon vill ha och så tar jag med resten hem till syrran.
Nu sitter jag i soffan och vilar lite, blev helt slut av att bära upp och ner och hålla på där nere..
Men nu kommer snart Alexandra och de ska bli så kul att träffa henne :) jag ska träffa hennes kille Emil och säga hej också eftersom de va länge sen jag träffade honom så de ska bli kul.
Sen ikväll ska jag, Alexandra och Johanna till Chili Thai och äta, ska bli så gott..

Här är kjolen jag köpte och lite annat som fick följa med hem :)

 

                                                

Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0