Fläskpannkaka!!

2013-01-11 | 23:05:29 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Idag har jag gjort massor känns de som och på nåt sätt känns de väldigt skönt. Jag gick upp vid halv nio och så satt jag vid datorn hela förmiddagen och sen vid tolv tiden kom min kusins hund hit, sååå söt hund. Hon skulle vara hos oss ett tag och jag tänkte att hon skulle få lite att äta så att hon förstod att vi va snälla och för att hon skulle se att hon inte behövde va orolig, så hon fick lite falukorv av mej och blev helt till sej..Hon tyckte om de kan jag säga :)
 
 
Till lunch idag gjorde jag fläskpannkaka och de va verkligen hur gott som helst, jag åt nog för iallafall  2 personer och jag blir hungrig nu bara jag tänker på hur gott de va. Fläskpannkaka med äppelmos.... mmm :) jag gjorde så de finns kvar så jag kan äta de till lunch imorgon också så de ska bli underbart gott. Jag älskar verkligen pannkaka och fläskpannkaka och jag skulle kunna äta de flera dagar i veckan, de är gott, smidigt, enkelt och billigt :)
Efter lunchen åkte jag in till Södertälje och kollade lite i affärer och sen bytte jag brorsans mössa som hade gått sönder och sen åkte jag till äffären och handlade.
 
De va så skönt att åka runt lite och göra nåt istället för att bara sitta här hemma hela tiden, men jag blev rätt så slut när jag kom hem och va tvungen att lägga mej och vila lite i soffan. Men de blir ju så när kroppen inte är van vid att anstränga sej, okej att jag inte gjorde så jättemycket men jag gick ganska mycket och kassarna jag bar från affären va rätt så tunga, och de lilla räckte eftersom min kropp är så gott som helt utslagen av all medicin.
Jag vilade bara en liten stund och sen va de mat och de blev supergoda lövbiffsrullar med ris, jag åt mer ris och sås än va jag åt kött.. haha :)
Efter middagen har jag inte gjort så mycket mer än att spela lite spel och kollat på tv, jag och brorsan skulle ha tagit en promenad egentligen men så blev vi så mätta efter maten så vi tar de imorgon istället.
Så nu blir de lite mer spelande ett tag tills jag somnar och sen imorgon hoppas jag att solen lyser när jag vaknar, jag skulle tycka att de vore jätteskönt med en morgonpromenad men då vill jag ha sol och sen att de inte blåser storm som de har gjort idag.
Jag tycker att några saker är lite jobbiga just nu och då är de skönt att komma ut och ta en promenad och få frisk luft och rensa tankarna lite, plus att de är bra för mej att röra på mej nu så musklerna får arbeta lite och så jag får upp konditionen lite. Jag har ju lovat mej själv att göra allt för att behandlingen ska ta så bra som möjligt och de tänker jag hålla :) 
 
Min fula men sjukt goda fläskpannkaka!! :)
Godnatt
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0