Feeest!! :)

2013-01-20 | 01:36:00 | Kategori: | 0 kommentarer

Åh vilken underbar kväll de här har varit, jag sitter bara och ler just nu.. De började med att Alexandra kom hit och vi satt och pratade och lyssnade på musik och efter en stund åkte vi till Johanna och satt där och pratade en stund. Vid halv åtta hade vi bokat bord på Chili Thai så när vi kom dit va de jättemycket folk där så de va tur att vi hade bokat bord :) vi satt där och åt och pratade och hade så trevligt.
Vi va kvar till tio och då skjutsade vi hem Johanna och jag och Alexandra åkte vidare till Richard för han hade fest.

När vi kom hem till Richard så va dom som vi brukar festa med där så de kändes verkligen som vanligt och de va så kul, och även fast jag inte drack något så va de kul att träffa alla igen. De va som en vanlig festkväll och jag skrattade och bara kände att jag hörde hemma där bland mina vänner..
Jag är så glad och de här kommer jag leva länge på, jag känner mej så stark och att jag fått ny energi nu.
När vi va där på festen så pratade jag och Philip lite om mitt hår och att de har börjat växa ut igen och då frågade han om han fick se mej utan peruk och de sa jag att han fick, så vi gick in på toan och så tog jag av mej peruken.
Philip tyckte att jag va fin och att de inte alls såg konstigt ut och att jag skulle passa jättebra i kort hår, och de gjorde mej glad. Även fast jag kommer skaffa löshår direkt när de går att göra de så va de ändå kul att höra att han tyckte att jag skulle passa i kort hår :)

Alla skulle ut på hotellet och jag va så sugen på att följa me, jag ville verkligen de men de går ju inte eftersom jag inte får vara i stora folksamlingar och på hotellet är de ju mycket folk så de blev att gå hem för mej, sååå tråkigt men jag vet att de va bäst.
Så nu ska jag sova så jag är pigg imorgon när jag ska fika med mina arbetskompisar och sen köra hem imorgon eftermiddag. Godnatt!

 

Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0