Hemska natt...

2013-02-06 | 10:10:00 | Kategori: | 0 kommentarer

Fy, idag verkar inte bli nån bra dag alls.. Jag har sovit jättedåligt och haft ont i huvudet och en extrem värk runt ögonen, eller i pannan.
Och så har jag varit sååå varm men ändå kall, jag har kallsvettas och känt en obehaglig känsla. Och så har jag haft ont i halsen och känt mej allmänt sjuk hela natten.
Har verkligen mått riktigt dåligt inatt och gör de fortfarande.
Jag har varit tvungen att gå upp säkert fyra-fem gånger inatt för att gå på toa, och de har varit så jobbigt att behöva gå upp när man mår så dåligt att man knappt orkar gå och varje steg man tar så dunkar de till i huvudet.
Så nu ligger jag i soffan och känner bara för att somna och sen vakna och må bra, jag får ju inte bli sjuk nu..
Jag som skulle ringa och säga upp lägenheten och massa andra grejer idag ju, och då måste jag åka iväg eftersom jag inte har mottagning och kan ringa här i huset.
Men som de känns nu så har jag inga krafter till att åka nånstans och de är tråkigt så jag hoppas att de blir bättre snart. Sen snöar de och min bil är ju som den är och de är ju också irriterande att de ska snöa idag igen för då blir de ju krångligare att åka nånstans..
Jag tänkte gå och lägga mej och sova nån timme nu och se efter de om jag kan åka eller inte. Somnar nästan när som helst och skulle nog behöva sova lite till eftersom de inte blev så mycket inatt.

 

Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0