Glad glad glad...

2013-02-12 | 22:07:28 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Idag har jag varit och shoppat lite, jag köpte lite saker till min syster som hon ska få sen innan jag flyttar hem igen. Hon har ju varit så snäll och kört mej till och från sjukhuset så många gånger så jag tyckte att hon förtjänar att få lite fina saker som tack för hjälpen. Jag kan ju inte lägga ut bilder på något nu eftersom hon kanske läser bloggen och då blir de ju ingen överraskning. Men jag lägger ut bilder på de sen :)
Jag beställde en säng idag som jag alltid har velat ha och de känns bara helt underbart att jag unnade mej den, jag provlåg i den när jag va i affären och jag låg i sängen i säkert tio minuter, den är helt klart den skönaste säng jag nånsin har legat i och de ska bli så skönt att få sova i den varje natt sen.
Jag längtar bara ännu mer till den 11 mars nu, jag vill bara flytta hem och jag har så mycket fint som jag vill göra iordning lägenheten med och när jag tänker på de så blir jag så glad. Allt känns så härligt och underbart nu och jag vet att de bara är fyra veckor kvar och sen är jag i vetlanda och lever mitt vanliga liv och umgås med männidkor igen.
Mitt liv nu är extremt tråkigt och dagarna går så sakta eftersom jag inte kan göra så mycket här och för att jag inte trivs här.. de är så många jobbiga minnen här och därför vill jag inte vara här.
Jag vet att jag va tvungen till att vara här innan eftersom jag mådde så pass dåligt, men nu gör jag inte de längre så de känns hur bra som helst att kunna ta steget och flytta hem och få leva själv igen.
 
Jag mår bättre idag och de onda i halsen har blivit mycket bättre, jag känner bara av de lite och de känns som att de kommer gå över helt innan jag ska få behandling så de känns jättebra. De hade ju varit jobbigt om jag hade blivit jättesjuk och behövt skjuta upp behandlingen.. Men jag kan säga att halsont när man får cellgifter är mycket värre än när man har de i vanliga fall, de gjorde så galet ont och de är inget som jag vill uppleva igen.
Nu ska jag sova och så får vi se vad jag gör imorgon, vill hitta på saker hela tiden så dagarna ska gå fortare och så att de snart är dagen så bilen rullar mot Vetlanda :)
 
Godnatt på er!
 
Den underbart sköna sängen!
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0