Freeeedag!

2013-02-08 | 14:13:00 | Kategori: | 0 kommentarer

Ja nu känns inte fredagar och helgerna så speciella eftersom alla dagar ser likadana ut för mej iallfall, men jag är ändå glad för brorsans skull att de är fredag för på fredagar åker han till fritidsgården med sina kompisar och han tycker de är kul där.
Han slipper sitta hemma med föräldrarna och ha tråkigt och han ser verkligen fram emot att åka dit och de gör mej glad när han är glad.
Så ikväll ska jag hämta honom och hans kompisar från tåget och skjutsa hem dom och imorgon ska jag skjutsa han till innebandymatchen.
All ensamtid med honom uppskattar jag och när jag flyttar hem till Vetlanda igen så kommer jag sakna tiden med honom, men de är väl också nästan de enda jag kommer sakna som jag känner nu, annars längtar jag bara massor till att få komma till Vetlanda igen!

Nu har pappa, Lillis och jag precis varit på värdshuset och ätit lunch och de va riktigt gott. Jag åt kycklingfilé, klyftpotatis och tzatziki och de känns som jag alltid tar kyckling när jag är ute, så nästa gång ska jag ta något annat :)
Nu är vi påväg mot bolaget tyvärr... Pappa ska ha öl.... Jag säger inget mer om de för jag har för mycket negativt att säga så de är bättre att jag inte säger något alls.
Jag tror inte de händer så mycket idag mer än att jag ska skriva lite och kolla på nätet efter en bra dammsugare, jag har ju ingen riktig utan jag har bara en sån som är ett skaft.. Som man håller i och dammsuger..,Vet inte vad den heter men den är inte så bra när man ska dammsuga mycket iallafall så jag behöver en ordentlig. Så de ska jag leta efter en ikväll och om jag hittar en så åker jag nog in och köper en imorgon.
Jag har fortfarande väldigt ont i halsen så ska dricka lite honungsvatten ikväll och se om de går över, har så svårt att äta eftersom de gör ont när jag sväljer, jag har redan gått ner till 52kg så jag måste bli av med de onda i halsen nu.
Jag har för mej att de är bra att äta glass när man har ont i halsen så de gjorde jag i förmiddags, och så ska jag äta lite ikväll me tror jag, de är ju fredag så lite lyx får man ha. :)

 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0