Fortfarande dålig..

2013-02-06 | 22:15:00 | Kategori: | 1 kommentarer

Nu har jag sovit hela dagen och mår fortfarande dåligt, jag som trodde att lite sömn skulle räcka. Halsen har blivit jätte mycket värre och de gör riktigt ont och jag har svårt att svälja, huvudet och pannan värker också fortfarande även fast jag har tagit Alvedon.
Jag orkar inte göra nånting utan ligger bara i sängen och försöker få tiden att gå, pappa har ju tagit tvn där nere eftersom den i deras rum har gått sönder.. Så mina dagar är riktigt tråkiga nu när jag inte har nån tv att fördriva tiden med.
Och att han sitter heeeela dagarna och kollar på tv och inte frågar mej ifall jag vill kolla gör mej bara irriterad, han säger att hans dagar blir så långa och tråkiga om han inte kan kolla på tv.. Ja, men borde inte mina me bli de då kanske.. Men men, jag orkar inte bry mej..
Jag tänkte att jag ska se om Edwin kan visa mej hur hans tv funkar så kan jag kolla på den imorgon, de dumma är att de bara är 1,2,4,5an på hans tv.. Men de duger ju, bättre än inget!

Jag gick och la mej vid elva på förmiddagen och så vaknade jag till vid kvart över fyra och då gick jag upp och tog lite yoghurt och flingor, sen gick jag upp och la mej igen och vilade men jag somnade inte.
Sen vid halv sju va de middag så då gick jag ner och åt och efter de har jag bara legat här i sängen och spelat spel och skrivit lite..
Imorgon hoppas jag att jag känner mej bättre så jag kan ringa och fixa allt som jag måste göra, och åka in till affären och köpa halstabletter måste jag göra så jag blir av me de här snart.

Hela dagen när jag har sovit idag och när jag har vilat så har katten legat här inne i min säng, hon gillar att vara här inne och sover nästan alltid här. Antingen så är sängen väldigt skön, fast de vet jag att den inte är så alltså gillar hon mej och de är därför hon är här inne.. Jag tycker iallafall att de är jätteskönt med sällskap, och eftersom hon är en bengal så är hon vääääldigt speciell. Hon pratar så sjukt mycket och hon ger sej aldrig, hon är väldigt bestämd! Haha men jag tycker bara att de är roligt, även fast man kan bli galen på henne ibland. Jag kommer verkligen sakna henne sen när jag flyttar till Vetlanda igen!

Nej nu ska jag sova så alla baciller som finns i kroppen försvinner och inte bryter ut :) godnatt!!

 

Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: Emmelie

Usch, Malin, det där låter inte roligt. Hoppas det går över snart!

Vad taskigt av din pappa att ta tv:n. Kan den inte stå i vardagsrummet och ni tittar tillsammans? Måste den stå inne hos honom?

Nu är det redan februari. Det går fort! Snart är du tillbaka i Vetlanda. =) Kran du inte smuggla med dig katten förresten? ;-)

Kram

Svar: Hehe tv:n står i vardagsrummet men han sitter där och väljer alla program.. men nu idag har jag suttit i brorsans rum och kollat och de har funkat jättebra :)
Ja visst går de fort, jag är överlycklig, bara en månad kvar innan jag blir "Vetlandabo" igen :))) sååå underbart!
Hahaha ja jag funderar på att "råka" få med henne i väskan.. hon är ju så söt :)
kram kram
Malin Fasth

2013-02-07 @ 08:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0