Flytten!!

2013-02-28 | 19:18:46 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Hej hej!!
De blir inte så mycket bloggande nu känner jag, men de är för att jag är så fruktansvärt trött och inte riktigt orkar göra nåt. Men jag fick ju behandling igår så de är ju inte så konstigt att jag är trött idag.
Jag har inte gjort så mycket idag mer än att vilat och kollat på tv och lite så, Lillis och Edwin ska åka till Stockholm imorgon och shoppa och jag är så arg över att jag inte kan följa med. Jag vill ju oxå åka dit och gå i affärer och hitta massa fint..
Men men så är de, jag får ju inte åka tåg och buss och sånt och speciellt inte nu så här tätt inpå behandling så de finns inte en möjlighet att jag kan åka, om jag nu inte tar egen bil men de skulle jag aldrig göra upp till Stockholm.. haha.. och sen hade jag ju säkert inte orkat gå runt en hel dag heller, men de hade varit så kul att få komma iväg och shoppa.
Idag åt jag fläskpannkaka som är sååå underbart gott, den blev verkligen inte världens finaste men huvudsaken att de smakar gott och de gjorde den.
 
Jag tänkte kolla om det är några som vill hjälpa till att bära lite möbler och så när jag flyttar, jag har frågat några redan som vill hjälpa till men ju fler vi är desto fortare går det och roligare blir det. Jag har inte mycket möbler och så eftersom jag bor i en liten etta så stora tunga grejer som ska flyttas är kanske 5-6 saker.. sen kartonger och små bord och sånt..
Sen hade vi tänkt att vi kanske går och käkar allihopa efteråt, tar en "flyttpizza" som Ida sa :) Och de tycker jag låter som en jättebra ide och de skulle vara jättekul.
Jag vet inte riktigt vilken tid och så än men de blir iallafall på kvällen nångång, men tiden kan ni som hör av er och vill hjälpa till få av mej då :)
Det är måndagen den 11 mars jag flyttar hem till Vetlanda igen och den dagen som gäller, så känner ni att ni har lite tid över och gärna vill hjälpa till så vore jag väldigt tacksam.
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0