Underbara människor!

2012-11-22 | 20:31:00 | Kategori: Allmänt | 3 kommentarer
Under tiden jag har varit sjuk så har jag fått jättefina sms, meddelanden, facebook inlägg och samtal från mina jobbarkompisar, vänner, bekanta och från människor som bryr sej.
Jag tänkte dela med mej av lite av de fina som folk har skrivit till mej.
 
 
*Tänker på dej fina Malin!
Vill inte att du ska ha det såhär, du är sån fin person från insidan till utsidan.
 
Hej Malin!
*Jag vill bara säga att jag tänker på dej.
Livet är verkligen orättvist, kämpa på! Styrkekramar.
 
*Vi saknar ju dej, och det känns lite tråkigt att inte kunna finnas för dej i vardagen.
Då är bloggen fantastisk, för då kan man ju ge dej lite cyberlove när vi ser att det är jobbigt.
Jag fick verklien ont i hjärtat när jag läste din blogg idag.
Du är fantastisk stark även när du tycker att du är svag.
 
*Ville bara säga att jag följer din blogg, och jag är imponerad över att du är så stark!!
Bra att du har en blogg, du har ju alltid tyckt om att skriva. Kämpa på!
 
*Hej Malin! Läste din blogg och blir alldeles rörd.
Du är verkligen så stark, beundrar dej så. Önskar dej all lycka till nu, stor styrkekram till en go tjej.
Tiden går fort och snart är du pigg igen.
 
*Ville bara skicka en hälsning till dej så du vet att jag tänker på dej!
 
*Hej Malin! Jag har läst din blogg, och de är så fruktansvärt de du går igenom.
Livet är så orättvist. Men du är en stark människa och du kommer ta dej igenom de här.
Om det finns nåt jag kan göra för dej så är de bara att säga till.
Jag tänker på dej!
 
*Hej Malin!
Kanske konstigt att jag skriver till dej, för du känner ju inte mej och jag känner ju egentligen inte dej.
Men jag läser din blogg varje dag! Därför känns det ju som att jag känner dej och just nu sitter jag här och gråter som en tok när jag läser det du skriver.
Kära nån vad mycket du ska gå igenom! Usch och fy!
Så otroligt bra att du skriver om allt detta du går igenom. Tror det kan hjälpa både dej själv och andra hur mycket som helst.
Du är så enormt duktig på att skriva och uttrycka dej. Du är så fantastiskt stark! Fortsätt med det.
Man får känna sej svag och trött och eländig ibland, men fortsätt med den där gnistan du har. Den finns alltid där. Tänker mycket på dej! Världens största styrkekram till dej<3
 
*Du kan inte ana hur rörd jag blev av att läsa din blogg igår.
Rörd, ledsen och frustrerad! Jag får fortfarande tårar i ögonen bara jag tänker på det.
Jag hoppas att du mår så bra det bara går.
 
*Hej Gumman! Läste precis din blogg och tårarna bara trillar ner för kinderna.
Du är så jäkla stark och kämpar på. Hoppas du mår bra idag, och du, håret kommer att växa ut igen den dagen då du blir frisk. Kramiz<3
 
*<3 Jag är helt mållös :( Du fixar de här garanterat. Så bjuder jag dej på en fisketur nästa sommar så kan du tråka ihjäl mej med fotbollsprat.. haha deal? Men tills dess om det finns någonting någonsin jag kan göra oavsett vad det gäller, så tveka inte utan säg till.
Å du, va inte orolig för håret, en skönhet klär i allt!
Massa massa massa styrkekramar.
 
*Hej Malin!
Var ett tag sen vi hördes och sågs men kan säga att du är i mina tankar dagligen nu.
Har läst din blogg och har förstått att du går igenom en tuff period i ditt liv just nu.
Du är en stark människa och verkar ha underbara människor runt dej, så jag hoppas denna tunga period går över fort för dej. Blir tårögd när jag läser din blogg.
Du beskriver allt så bra så man förstår vad du går igenom.
Hoppas behandlingen idag går/gick bra och jag hoppas din återhämtning till en ny starkare Malin går fortare än kvickt! Styrkekramar från mej!
 
*Hej Malin!
Sitter här med tårar rinnandes nerför kinderna efter att ha läst ditt blogginlägg om din farfar. Förstår exakt hur du känner dej då min farfar gick bort i cancer för ett antal år sedan.
Det är tungt som fan och det hjälper inte att du går igenom antagligen ditt livs värsta period just nu.
Men vill bara säga att du är så jävla stark som kämpar på.
DU ÄR VERKLIGEN EN RIKTIG KÄMPE!
Jag ser verkligen upp till människor som dej som kämpar på för att livet ska bli så bra som möjligt oavsett hur svårt man har det.
Jag tycker du är så jäkla bra och klart killen på Ica Maxi kollade in dej, du är så mycket finare än vad du tror bruden. Kram
 
*Hej hej! Hoppas allt går bra, hade gärna varit med dej där uppe å stöttat dej... Men du fixar detta :)
 
*Kram kram, har inte glömt bort dej fina Malin.. :)
 
*Ville bara säga att du är jättefin i peruken. Det syns ju inte ens att det inte är ditt riktiga hår.
Du är lika söt som vanligt <3
Kämpa på Malin, jag tänker och hejar på dej. Se till att bli frisk nu. Massa kramar<3<3
 
*Stor kram till dej! Du är så fin Malin<3
 
*Jag tänker så mycket på dej, varje dag. Björnkram till dej<3
 
*Jag tänker på dej varje sekund, jag vet att du kommer klara av de här för du är stark, och en riktig kämpe!
Kom ihåg att vi finns här för dej om du vill prata eller träffas. Jag älskar dej syster! <3
 
*Hej vännen! Jag tänker på dej varje dag<3 Läser din blogg, jättefin. Du är så stark! Kämpa på<3
 
*Tänker på dej sötnos<3 Stor kram.
 
*Hej Malin!
Läste din blogg och tårarna rann. Det är mycket jobbigt för dej. Skönt för dej att ha sällskap när det är som jobbigast, det behöver man. Tyvärr finns det inget annat än att kämpa på så är du snart frisk.
Och du är en kämpe, men man kan ju inte alltid vara på topp i humöret när man går igenom det du gör.
Tänker på dej. Många kramar!
 
*Hej lilla du!
Vet egentligen inte vad jag ska skriva, jag tycker bara att livet är jävligt orättvist ibland.
Varför drabbar det dom som lever livet och njuter av det i fulla drag, och som har funnit fina vänner.
Jag vill bara att du ska veta att jag tänker på DEJ i allt elände. Kämpa på.
Om det är nåt jag kan göra, så gärna :) Styrkekramar.
 
*Vill bara att du ska veta att jag tänker på dej! Är lite svårt att veta vad jag ska säga eller skriva..
Finns här vid din sida som jag sagt hela tiden. Läste din blogg nyss och tårarna rullade ner från kinderna.
Är med dej i tankarna hela tiden<3
 
*Hej!
Tänker på dej och undrar hur det går! Hoppas att det inte är alltför tufft.
Tänk på att varje dag är ett steg närmre målet. Man är starkare än man tror och du är stark! Ser man hela tiden på jobbet ;) Stor kram från mej!!
 
*Hej söta lilla Malin. Jag blev så jätteledsen när jag hörde att du blivit så dålig igen. Vi saknar dej jättemycket men vi får vänta tills du blir starkare. Skriv när du orkar och tala om för mej hur du har det.
Mina tankar är hos dej varje dag. 1000 stärkande kramar från mej till dej<3
 

*Hej! Hur mår du? Tänker på dej ofta, läser din blogg och det trillar många tårar ska du veta.
Du är en stark tjej Malin. Du ska veta att det är många på jobbet som tänker på dej.
Många varma kramar från mej till dej Malin.
 
Jag vill bara säga tack till alla som bryr sej och hör av sej till mej, ni är underbara!
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: johanna

<3 fina Malin
va skönt att läsa att du får så mycket stöd..
Du är ju verkligen en underbar människa.. å snart är de "bara" tre behandlingar kvar å sen är du tebax hos oss <3
Kramar

Svar: Ja jag är så himla glad och tacksam för alla som stöttar mej, det värmer verkligen!Tack Johanna, du är också en underbar människa <3 Och du, "bara" tre behandlingar och sen är jag äntligen tillbaka hos er.. känns som att tiden har gått rätt fort hittills ändå :) Längtar juu <3
Kramar!
Malin Fasth

2012-11-22 @ 20:55:40
Postat av: Sofie

Du är bäst Malin! <3 Saknar dig sååå :(

Svar: Tack Sofie! :) Ja, du ska bara veta hur mycket jag saknar er allihopa och längtar tillbaka.. men jag försöker tänka positivt och att dom här sista månaderna kommer gå fort :)
Malin Fasth

2012-11-22 @ 22:13:42
Postat av: micaela-mamma till Måns

Underbart att läda..
Jag får tårar i ögonen och nu rinner dom ner för min kind...


TA HAND OM DIN Malin

Svar: Tack Micaela! :) Hoppas allt är bra med dej. Kram
Malin Fasth

2012-11-23 @ 08:38:04
URL: http://www.majjssan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0