Fredag.. Och jag sover :/

2012-11-02 | 21:27:00 | Kategori: | 0 kommentarer

Idag har varit en väldigt orkeslös dag, jag har varit väldigt trött och legat i sängen så gott som hela dagen förutom när jag har varit uppe och ätit mat och tagit mina tabletter.
Jag har alltså inte orkat göra någonting.. Även fast jag mår bättre den här omgången så är det jobbigt att vara såhär trött och inte orka något.
Man känner sej så oviktig på något sätt när man bara ligger och sover och inte gör något.
Att ligga i sängen en hel dag för att man inte orkar vara uppe och göra sånt som alla andra gör.
Att ligga i sängen och tänka på vad alla andra hittar på för skoj medans man själv ligger och knappt orkar gå upp och äta..
Det är inte kul att veta hur mycket man missar och hur mycket man önskar att man kunde få vara som vanligt. Tänk om jag kunde få vara som jag var innan behandlingen började, bara för en dag.. Jag hade uppskattat det såå himla mycket! Det går inte att beskriva hur mycket jag saknar mitt vanliga liv, och mina vänner och alla på jobbet. Jag hoppas att dom här månaderna går riktigt fort nu.

Nej nu ska jag sova igen för jag orkar tyvärr inte skriva så mycket idag och så dör snart batteriet på mobilen :)
Men ni får ha en härlig fredagskväll!

Jag har lite sällskap när jag vilar/sover iallafall och det är skönt :)

 

Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0