Bortskämd katt!

2012-11-06 | 22:00:56 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
 
 
Haha väldigt bortskämd katt vi har här hemma.. hon vägrar att dricka vatten nån annanstans än direkt ur kranen.
Och hon sitter och "jamar" tills man sätter på kranen åt henne, hon ger sej verkligen inte. 
Sen är hon väldigt bestämd av sej, det ska alltid vara på hennes villkor. Men såå mysig och härlig katt, och det är skönt att ha sällskap på dagarna. Dagarna blir ju rätt långa och tråkiga och det är en del månader kvar.
Även fast jag vill göra saker så orkar jag inte.. och den första veckan sa läkaren att jag ska hålla mej hemma, jag får ta promenader och så men jag ska undvika ställen där det är mycket folk på. 
Och så ska jag vila mycket och återhämta mej den första veckan. Jag förstår att man ska vila mycket i början eftersom man är så trött och orkeslös av allt om man har i kroppen, och det gör jag också.. jag gör inte allt för mycket på dagarna mer än att äta och ligger i soffan och kollar på tv eller ligger i sängen och vilar eller sover.
Den här dagen har varit lite blandad, trött, lite piggare, trött igen.. och så har det hållt på så. Men det vet jag ju om, det är såhär i början och sen blir det bättre och jag blir pigagare och piggare.
Annars om man ska se lite positivt på det så va jag mycket tröttare förra gången under den här perioden.. då sov jag nästan direkt när jag kom hem på måndagen och sen sov jag i stort sett hela tiden fram till fredagen, jag va bara uppe och åt.. men den här gången så va jag rätt pigg igår och idag har ju varit lite upp och ner och jag har varit trött, men ändå inte lika trött som förra gången. 
Nu ikväll har jag ätit både chips och smörgåsar och är nöjd för idag, är alldeles för trött för att vara uppe längre så nu blir det sängen för mej :) Godnatt! 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: Linda

Jag och Loke kan komma förbi någon dag sen om 1 vecka, om du orkar. :) styrkekramar i massor!! Ska hälsa från min mamma också.

Svar: Ja det får ni jättegärna göra, det skulle vara jättekul att träffa er :) och nästa vecka är jag ju piggare och så också :) Tacka så mycket och hälsa tillbaka till henne! :) Kramar!
Malin Fasth

2012-11-06 @ 22:04:55
URL: http://www.lindalou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0