Värk värk värk....

2012-12-11 | 22:21:50 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Idag har jag haft ännu en rätt lugn dag och bara tagit de lugnt. Min syrra kom hit och gjorde mej sällskap en stund och så åt vi lunch ihop och när hon hade åkt hem så gick jag ut på en liten promenad.
Men de blåster riktigt mycket ute så jag va inte ute länge, de blev så himla kallt när de blåste så mycket så de va inte kul att vara ute.
Resten av dagen har jag vilat lite, jag har varit lite trött idag me och varit lite varm till och från, och så har jag haft riktigt ont i armen där jag har tumören. Jag vet inte vad som har hänt men de gör fruktansvärt ont och de gör ondare när jag gäspar eller andas in djupt. De gör ont hela tiden, ondare än jag har haft innan och när jag andas djupt eller gäspar så gör de ännu ondare.. nästan som att de hugger till precis där tumören är. De är som att de hugger till men på ett mycket ondare sätt än jag kan förklara, sjukt ont gör de.
Så jag ska gå och lägga mej snart så jag inte blir jättetrött, så jag måste gäspa, jag försöker hålla mej borta från att göra de eftersom de gör för ont. De är nästan som att jag bara vill gråta när de hugger till sådär, så ont gör de och då har jag väldigt hög smärtgräns.
Men förhoppningsvis är de bättre imorgon, jag tog en värktablett som läkaren har skrivit ut innan ikväll så den borde börja verka snart och imorgon bitti ska jag ta en till så då borde de bli bättre. Jag hoppas iallafall att de blir bättre eftersom jag inte orkar ha såhär ont hur länge till som helst.
Godnatt! :)
 
Min goda frukost :)
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0