Utan dina andetag!

2012-12-18 | 12:47:03 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
 
Den här låten har jag lyssnat på många gånger och jag tycker om den lika mycket varje gång. De är något speciellt med den och jag tycker att det är en av dom finaste låtarna som finns, den berör på något sätt.
När jag hör den här låten så önskar jag att jag sitter väldigt nära en viss kille, och att vi bara är sådär förbaskat kära och lyckliga som man ibland ser i filmer.
Jag och en viss kille hade några härliga månader ihop som jag aldrig kommer glömma och jag bara ler när jag tänker på allt roligt som vi har gjort, och på allt roligt som jag gjorde dom sista månaderna innan jag började med behandlingen och alla fina människor som jag lärde känna. 
De va bara en helt underbar sommar och jag saknar den tiden hur mycket som helst, så jag hoppas att den kommer tillbaka när jag blir frisk igen. Men de vet jag att den gör, och de kommer bli en superskojig sommar :)
 
När man tänker på allt roligt som man ska göra så känns inte behandlingen lika jobbig, man vet att när de här är över så har man så mycket att se fram emot och de gör de värt de.
Jag ska snart in till sjukhuset igen och när den behandlingen är över så har jag kommit halvvägs, och den halvan av behandlingen som jag har kvar vet jag kommer gå bättre och fortare än den som varit. För nu vet jag hur det är och jag har lärt mej hantera allt mycket bättre än jag gjorde i början när jag inte visste så mycket.
Nu vet jag att jag mår dåligt några dagar efter jag fått behandlingen men att jag sen mår rätt så bra, men jag kan vara trött och orkeslös nån vecka efter. Sen när jag gör något, som att gå på stan och gå runt i affärer en hel dag så blir jag väldigt trött dagen efter. Just nu är jag jättetrött eftersom jag va inne och julklappshoppade hela dagen igår. Men de vet jag ju om att jag blir nu så därför tar jag det lugnt och vilar dagen efter, förut visste jag inte varför jag va så trött när de hade gått så många dagar sen jag fick behandling. Men de spelar ingen roll hur länge sen de va jag fick behandling, jag blir jättetrött iallafall.
 
Och nu kommer ju ljusare och varmare tider snart och bara de gör ju allt mycket lättare, så jag vet att de snart kommer vara maj och jag är redo att åka tillbaka till Vetlanda. Sen har jag ett underbart liv att se fram emot och njuta av, och de gör mej så fruktansvärt glad :)
Även fast de är några månader kvar så tror jag att dom kommer gå rätt fort, för jag tänker på ett helt annat sätt nu än vad jag gjorde i början. Även fast jag fortfarande har mina deppdagar ibland så vet jag nu att de är medicinerna som gör att jag får dom och att de faktiskt är okej att vara lite ledsen och tycka att allt är skit ibland för sen kommer det bra dagar när jag är glad, och dom dagarna är många fler än dom dåliga dagarna.
 
Nu ska jag äta lite lunch och ta en lussekatt till efterrätt och sen ska jag lägga mej i soffan och vila lite så jag är pigg ikväll när vi ska åka till Ikea, ska bli så kul att åka dit och få kolla lite på vad jag ska köpa till min nya lägenhet, även fast vi egentligen ska dit för att handla julklappar :)
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0