Jag har fyndat på Bik Bok!!

2012-12-21 | 21:22:13 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
 
Åh vilken underbar dag det har varit idag, de har varit brorsan och jag hela dagen.
Vi båda tog sovmorgon och efter vi hade ätit frukost och gjort iordning oss så åkte vi in till Södertälje för jag skulle ta blodprov idag inför cellgifterna nästa vecka och brorsan hade klipptid.
När vi kommer in till sjukhuset så är de ingen kö alls på provtagningen så vi hann bara sitta ner i nån minut och sen blev de min tur, så fort brukar man inte få komma in utan alltid när jag varit där innan så har jag fått sitta ner och vänta i minst en halvtimme.. Så när vi va klara va klockan bara elva och min brorsa hade klipptid vid halv ett så vi gick ner på stan så länge.
Min brorsa hittade ett jättesnyggt läderarmband som han köpte och jag hittade en kjol som jag gillar väldigt mycket, tycker den är sååå snygg, och en klänning hittade jag också som är fin, sen fick jag ett armband på köpet som också va snyggt och passade till klänningen sa hon i butiken :) Och just idag hade dom 50% på alla kjolar och klänningar och eftersom de va lite strul i kassan så fick jag ytterligare rabatt så jag fick allt superbilligt och de är jag glad över, jag gjorde ju värsta fyndet :)

Kjolen som jag är jättenöjd över, de är fransar på hela kjolen.. lite svårt att se för bilden blev så dålig men jag ska ta en ny bild när jag har den på mej nån dag istället.
 
Klänningen fick jag inte till några bra bilder som gjorde den rättvisa så där får jag oxå ta ny bild när jag har den på mej sen :)
 
 
Och armbandet :)
 
När jag står och ska betala klänningen och kjolen så ser jag att klockan är rätt mycket och när jag va klar så sprang vi upp till Ciccis salong, jag som varken har några muskler eller kondition blir helt slut när vi hade kommit halvvägs så jag sa till Edwin "shit.. jag orkar inte springa, mina ben är helt slut.." så han sa att vi inte behövde stressa så vi gick sista biten även fast vi va lite försenade redan. Men när vi kom fram så sa Syrran att de inte va nån fara att vi va några minuter försenade så de va skönt.
Såhär blev resultatet på brorsan :)
 
När brorsan va fin i håret så gick vi upp till en Italiensk restaurang som ligger nära syrrans salong och där är dom riktigt trevliga och maten är jättegod och man får massor... :) Jag tog en pasta med kyckling tallrik och brorsan tog hamburgare.
 
När vi kom hem från stan så va vi bara hemma en liten stund och sen körde jag in Edwin för han skulle på nån fifa-turnering som skulle hålla på hela eftermiddagen och kvällen, och jag passade på att åka till konsum och hämta ut mitt paket. De va ett paket från min chef Stefan och hans fru Ulrika, dom är så underbara. Jag är så nyfiken på vad de är för något, nu har jag några julklappar här i rummet som har kommit med posten som jag är jättenyfiken på vad de är och bara vill öppna nu egentligen, men jag ska vänta till julafton :)
Fick en julklapp och ett jättefint julkort på posten av fina Anna idag också, tack snälla söta du! :)
Jag blir så glad och ni är alla så underbara ska ni veta! <3
 
Från Stefan & Ulrika
 
Från Anna :)
 
Nu ska jag bara lägga mej i sängen och kolla på en film och äta lite chips och vänta på att brorsan ska ringa och säga att turneringen är slut och att han har vunnit och att jag kan komma och hämta honom :-)
 
Ha en bra helg allihopa! :)
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0