Innebandymatch :)

2012-12-15 | 11:25:00 | Kategori: | 0 kommentarer

Nu sitter jag och kollar på brorsans innebandymatch för pappa och Lillis åkte till Stockholm imorse för att kolla på dirty dancing och gå ut och käka på restaurang. Så då fick jag skjutsa brorsan till matchen, och de är ju kul att kolla när han spelar, han är målvakt och jätteduktig :)

Jag och brorsan ska ha en syskondag idag för han och jag är ensamma hela dagen, så nu är vi här på matchen och sen tänkte vi åka till Nyköping och köpa godis på ett stort godislager som finns där på nyköpingsbron och de finns restauranger där också så vi kanske äter lunch där också :) jag frågade i bilen till Hölö om han ville åka till Nyköping och köpa godis och jag såg på han att han blev glad och de va de som va meningen, jag ville att han skulle bli glad och att han skulle tycka att de va kul att åka dit..

Sen efter Nyköping så åker vi hem och så får vi se vad vi gör, jag ska iallafall laga kyckling till middag till han och mej och så kanske vi kan baka eller göra nåt annat skoj.. Ikväll ska vi kolla på "så mycket bättre" och äta lite gott :)
Jag tycker om när de bara är han och jag hemma för vi är väldigt lika och har alltid så kul ihop och så är de så lugnt och skönt när de bara är vi, inget tjafs och gnäll utan vi har de bara bra :)

Jag känner att jag är riktigt trött idag.. Inatt ringde min moster och jag hade lovat att skjutsa hem dom från min morbror, men jag hade trott att de skulle bli runt elva.. Jag är ju lite trött på kvällarna nu när jag får cellgifterna så jag är inte van att vara uppe så länge..Så jag somnade igår kväll, med kläderna på och jag låg på överkastet.. Sen inatt vid halv två kommer min lillebrorsa in i mitt rum och säger att moster har ringt honom och att dom vill åka hem nu, så jag går upp och så skjutsar jag hem dom och sen kommer jag hem vid två tiden och går och lägger mej på en gång. Och eftersom jag skulle skjutsa honom till matchen imorse så va jag ju tvungen att gå upp vid halv nio, men de gjorde jag ju inte.. Snoozade ett bra tag :) men nu är jag här iallafall och super trött. Men de går nog över snart.. :)

 

Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0