....

2012-12-29 | 21:10:03 | Kategori: | 4 kommentarer

Den här dagen har varit hemsk och jag har gråtit i stort sett hela dagen, och som vanligt så vet jag inte varför.
Men jag har varit så himla rädd för att jag ska må som sist när jag fick behandling och jag har varit nervös för allt med venporten och röntgen och pappas operation och alla jobbiga tankar och känslor för julen och juldagen..
De har varit så mycket nu den här veckan och jag känner att jag inte orkar me så mycket mer.
Så när jag satt på sjukhuset och åt lunch så bara rann tårarna, de va tur att satt själv i lunchrummet men sen kom ju läkaren och började prata med mej och då grät jag och jag kände mej så töntig som grät hela tiden men de är väldigt jobbigt just nu och jag kan varken kontrollera mina känslor, min kropp eller hur jag reagerar och jag vill bara få ett slut på de..
Jag vill inte må såhär och känna mej så liten som jag känner mej nu, jag vill bara få ett slut på allt elände och allt jobbiga och onda. Varför kan inte tiden gå fortare så de är slutet av april och allt är över? Varför ska de vara fyra månader kvar, jag vill bara att de ska vara slut nu för de är verkligen inte kul att må såhär.. Dom här dagarna när jag inte mår bra är verkligen hemska för allt blir så mycket värre än när man har en dålig dag i vanliga fall, de blir verkligen svart och som att allt är botten och att de inte finns nån ände på de.
Jag vet ju att de finns de och att dom här dagarna går över, men som de känns nu så är jag bara så ledsen och trött på att gå igenom de här.
Nu ska jag fortsätta sova och hoppas på att jag mår bättre imorgon och att jag är lite gladare.
De är iallafall mysigt att ha sällskap av två katter när man mår dåligt. Den ena kröp upp och la sej i mitt knä direkt när jag kom hit och la mej i soffan och den andra kom in och la sej bredvid mej i sängen nu när jag la mej här.
Godnatt!

Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: Emmelie

Usch för att mår så här. Det är inte alls roligt. Men det är bra att du får ut dig allt du känner. Det är inte bra att bära det inom sig. Och du ska inte känna dig fånig. Läkaren vet att du har det jobbigt och jag tror hon/han skulle bli orolig om du INTE visade vad du kände.

Håll ut nu Malin. Halva tiden har gått, eller har jag fel, och nu kan det bara bli bättre. Dagarna blir ljusare, behandlingarna kanske lättare att utstå. Jag tycker inte du ska gå och vara orolig för att du ska må dåligt. Ta vara på dagarna du inte mår dåligt istället. Jag tror det bli lättare då. Har du fått ven-porten än? Den oron kommer ju försvinna så fort du får den.

Många styrkekramar och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!!!

Svar: Jag förstår hur du menar Emmelie och jag ska verkligen försöka, men ibland är det svårt. Och så som jag har gråtit på sjukhuset dom senaste gångerna är jag inte van vid men jag kan tänka mej att dom är vana :)Jag får venporten på torsdag.. usch usch :/
Gott nytt år till dej med! :)
Malin Fasth

2012-12-29 @ 22:36:50
Postat av: Alexandra

Det är tufft men du klarar detta! Kämpa malin, vi är många som tänker och väntar på dig i Småland. Styrkekramar

Svar: Tack snälla Alexandra, du ska bara veta hur glad jag blir av att höra att ni väntar på mej där hemma, du vet ju hur jag är :) Saknar dej!
Malin Fasth

2012-12-30 @ 17:56:50
Postat av: BETTAN

Tänker på dig och önskar ett GOTT NYTT ÅR.

2012-12-31 @ 14:51:54
Postat av: BETTAN

Tänker på dig och önskar ett GOTT NYTT ÅR.

Svar: Tack så mycket Bettan och detsamma till dej! :)
Malin Fasth

2012-12-31 @ 14:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0