En mindre bra dag..

2012-12-10 | 22:21:00 | Kategori: | 0 kommentarer

Idag har jag inte mått så bra, jag vet inte om de kanske blev för mycket igår.. Att jag höll igång för många timmar och så, kroppen är ju inte van.
Igår kväll hade jag iallafall jättesvårt för att somna, jag va verkligen hur varm som helst och de kändes som att jag hade ett element precis vid ansiktet som stod på max. Hade nästan samma känsla som när man har riktigt hög feber, och de är verkligen jobbigt att vara så varm.
Jag sov alltså inte mycket inatt och imorse när jag vaknade så va jag fortfarande varm. Jag gick runt här hemma i linne bara, men ändå tyckte jag att de va varmt.
De va en sån jobbig känsla, nästan så att jag kände att jag fick panik över värmen och att ingenting hjälpte. Jag va både väldigt trött och supervarm, så jag orkade inte göra nånting heller.
Så jag har legat i soffan och halvsovit hela dagen, och vid fyra när pappa och brorsan kom hem så gick jag upp i mitt rum och la mej i sängen. Jag hade fönstret lite öppet så de kom in lite luft på mej, men de gjorde inte stor skillnad för jag va fortfarande varm..
Efter ett tag somnade jag och när maten va färdig och Lillis hade kommit hem så kom hon upp och sa att maten va färdig och då såg hon att jag sovit och frågade hur de va.
När jag sa att jag va jättevarm och helt slut så sa hon också att de nog va för att de blev för mycket igår när jag va på stan och i alla affärer så länge.

Så idag har jag inte känt mej helt okej och därför inte gjort nånting, mer än vilat och ätit.. Lite tråkigt att bli så här nere och slut när jag hade en sån bra dag igår, men jag vet ju om att kroppen inte är som den ska nu under behandlingen och att jag inte kan göra annat än att ta de lugnt dom dagarna när kroppen säger ifrån, som den gjorde idag. Sen får vi se hur de blir imorgon, jag hoppas de är som vanligt igen så jag kan komma ut och ta en promenad och få lite frisk luft.
Det är jätte viktigt att jag går en liten promenad varje dag när jag mår bra för att hålla igång kroppen och konditionen och alla muskler.. Så imorgon ska jag försöka komma ut en stund :)
Nu ska jag sova för jag är väldigt trött och jag känner att jag har lite att ta igen efter inatt.

En liten snöbild från imorse, snöade riktigt mycket där ett tag och såklart så syns de inte så bra på bilden :)

 

Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0