Dålig dag igen.

2012-12-28 | 14:46:55 | Kategori: | 1 kommentarer

Hej! Idag är de en jobbig dag och jag har mått väldigt dåligt sen jag vaknade imorse, fick inte i mej så mycket frukost och jag har varit väldigt trött idag me. När jag satt och åt lunch så började jag gråta helt utan anledning och jag vet inte om de hade lite att göra med att jag mådde så dåligt sist jag va här och är rädd för att må så igen.
Jag känner nåt slags illamående men de är inte som förra gången eller som att jag vill spy utan de är mer att de sitter i halsen och jag har svårt att få i mej nånting, de är inget som smakar och jag är bara trött och deppig just nu. Jag fick precis en extra tablett mot illamåendet som gjorde att man blev trött men som även va som ett slags lugnande. Så jag kommer nog sova en del nu efter jag fått mina cellgifter eftersom jag redan är trött nu och har gråtit en hel del.

Jag har pratat med en sjuksköterska i nästan 45 minuter om varför jag har de så jobbigt just nu och saker som jag inte kan ta upp här men som jag vill, och jag grät hela tiden när vi pratade och de är så jobbigt eftersom jag mådde bra igår och eftersom jag inte är så känslig i vanliga fall, nu börjar tårarna rinna bara för att jag tänker på de.. Jättejobbigt att man inte kan styra de och att de bara kommer utan anledning och när man minst anar de.
Jag har en sån dag som jag hade samma dag som vi skulle baka lussekatter hemma, då grät jag också väldigt mycket och de bara kom utan anledning och de är de som är så jobbigt, att man inte vet varför man mår såhär eller gråter hela tiden.. Men de är väl biverkningarna som spökar, men varför just idag? Jag som önskade att de här skulle bli en bra omgång och att jag skulle må bra och jag gjorde ju de igår så de är så tråkigt att vakna och må såhär idag.

Till middagen idag va de nåt som jag verkligen inte gillade så de sa jag till sjuksköterskan och eftersom jag har svårt att få i mej mat ändå och behöver få i mej lite så sa hon att hon kunde fixa så jag fick lite pannkakor istället och de lät väldigt bra och jag hoppas att de funkar, att jag får i mej mer än de lilla jag fick i mej på lunchen.
Men eftersom den sista tabletten gör mej trött och lugnande så kanske jag inte skriver så mycket mer idag, för jag lär nog ligga i sängen och vila och kanske halvsova, man vet ju aldrig hur man reagerar på nånting.
Men nu ska jag få mina cellgifter så vi får se om jag skriver senare eller imorgon :)

Saknar den här dagen när jag mådde så bra!

Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: johanna

åh fina Malin <3 stackare tycker inte om att du ska må dåligt..
hoppas tabletten hjälpte dig att må lite bättre.. :-)
skönt att du fick lite pannkakor.. tycker de ska vara en självklarhet att du måste få sådant som du tycker om eftersom du behöver alla krafter du kan få.. :-)
kramar <3

2012-12-28 @ 22:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0