Behandling 4.

2012-12-27 | 19:53:46 | Kategori: | 0 kommentarer

Jaha, då va behandling fyra igång och jag ligger här i sängen och kollar på tv och spelar quizkampen, nu har jag varit här i nio timmar så snart är första dagen över.
Jag blev jättetrött efter jag hade fått cellgifterna så jag somnade nästan flera gånger men efter jag hade ätit middagen så blev de lite bättre men nu är jag trött igen.
Till lunch blev de pannkaka som jag älskar så jag va jätteglad och till middag va de pasta med någon skinksås som också va väldigt god. Så ätit har jag gjort för de är lika bra att passa på att äta när man kan.

Idag skulle jag egentligen ha satt in den där venporten men tydligen hade jag en tid för de vid tio idag och de hade dom glömt att säga till mej eller glömt skickat en kallelse så jag visste inte om de.
Så när jag va påväg till sjukhuset imorse så ringde en sjuksköterska och frågade om jag hade tagit "blödarprov" inför venport operationen, och då sa jag att jag inte hade fått nån kallelse och inte visste om att de va vid tio och inte skulle hinna fram förrens halv elva och då sa hon att vi får ta de nån annan dag istället.
Så de blev ingen venport idag och för mej så gör de inte så mycket för jag va så nervös inför de och att de skulle göra ont, så nu får jag några dagar extra att förbereda mej på för jag ska sätta in den när jag kommer hit på behandling nästa torsdag.

Inatt vaknade jag av en smäll och först trodde jag att de hade hänt katterna något, men dom va inne och den ena låg i min säng så de va inte dom så sen somnade jag om.
När jag ska gå hem till pappa och Lillis imorse och går förbi Snuckes bil så ser jag att de har varit världens snöras från taket, rakt ner på bilrutan... Hela rutan va full av sprickor och de såg ut som ett spindelnät.
Jag blev helt chockad först och tänkte "skit också, jag skulle ha backat bak bilen lite så den inte stod rakt under takkanten.. " och grejen är den att jag tänkte på de igår men så visste jag inte vart bilnycklarna va så jag skulle ringa Snucke och fråga men så kom de upp nåt annat och jag glömde som vanligt. Så idag har jag lite dåligt samvete för att jag glömde ringa, jag kunde ju liksom ha förhindrat de. Men jag kan ju inte göra så mycket nu så bara att släppa de och hoppas att de löser sej :)

Nu ligger jag i sängen och kollar på tv och äter lussekatter och dricker kolsyrat vatten och ska väl snart sova, är verkligen hur trött som helst.. Blev de efter jag fått cellgifterna och de höll på att gå över innan men nu är jag lika trött igen, så godnatt!! :)

Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0